آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

سئو و بهینه سازی وبلاگ

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

یکی از مسائل مهمی که بعد از افتتاح وب سایت تبدیل به دل مشغولی صاحبان وب سایت میشود ، نمایش وب سایت در صفحه ی اول جست وجو و کسب رتبه ی برتر در میان سایر رقبا است. چیزی که امروزه از آن به عنوان سئو یاد میشود. سئو وبلاگ در موتور جست وجو ، جنبه های زیادی دارد که انجام آن ها ، سبب سئو وبلاگ یا وب سایت میشود.
در این مقاله ، تعدادی از مهم ترین عواملی که بر سئو و بهینه سازی یک وبلاگ موثر می باشد را بررسی می کنیم. همان طور که گفته شد سئو مبحث گسترده ای است. در این پست تنها به بررسی نکات پایه و اساسی که البته از اهمیت ویژه ای در بهینه سازی سایت برخورداند، میپردازیم.

نکات کلیدی در بهینه سازی وبلاگ

تاثیر پیوند های یکتا در بهینه سازی وبلاگ
ساختار پیوند های یکتا را در تنظیمات وب سایت خود تغییر دهید. بهترین ساختار برای تنظیم پیوند یکتا که در سئو وب سایت موثر تر است ، استفاده از عنوان فارسی و یا ترجیحا انگلیسی مطلب می باشد. تنها کافی است که در تنظیمات پیوند یکتا یا Permalinks ، از ساختار /%postnamee%/ در مقابل نام وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، در مقابل دامین شما ، عنوان پست نمایش داده میشود که در سئو موثر تر است.

بهینه سازی وبلاگ با ایجاد لینک های داخلی
ایجاد لینک های داخلی ، از عوامل اصلی ارتقای رنکینگ وب سایت است. تمرکز بر انتخاب کلمات هوشمندانه ، شرط اصلی ایجاد لینک داخلی است. به این معنا که حین نوشتن یک متن ، مطالب قبلی را به یاد داشته باشید و به مطالب مربوط در صورت ارتباط لینک دهید. با این کار کاربر را به خواندن مطلب جدیدی دعوت کرده اید و در عین حال سئو سایت خود را ارتقا داده اید. برای ایجاد لینک های داخلی موثر تر در سئو ، می توانید از افزونه هایسئو موجود استفاده کنید و کیفیت عنوان ها را از نظر سئو بررسی کنید.

سئو سایت با به کاربردن کلمات کلیدی
کلمات کلیدی مجموع کلمات و عباراتی هستند که بیشتر از سایر بخش ها جست وجو میشوند و همین موضوع وب سایت شما در موتور جست وجو بهینه می کند. به این شکل که هر چه قدر تراکم کلمات کلیدی در یک مطلب بیشتر باشد سئو وبلاگ بهتر است.
ساده ترین راه برای مشاهده ی کلمات کلیدی پرتکرارتر که در بهینه سازی وبلاگ نیز تاثیرگذار تر باشد ، جست وجوی کلمه مد نظر در گوگل است. با این کار میتوان مشاهده کرد که میزان جست وجو برای این کلمه تا چه حد بوده و کدام یک برای سئو وبلاگ و مطالب شما بهتر است.

تاثیر محتوای مطلب در سئو وبلاگ
توجه داشته باشید که محتواهایی از نظر گوگل برتر هستند ، که پاسخ گوی عمده ی درخواست های کاربران باشند. با توجه به این که استراتژی های سئو در گوگل همه ساله در حال تغییر است ، باید همواره به فاکتور های مدنظر گوگل برایسئو ، نظیر طول مطلب توجه داشته باشید.

استفاده از عنوان و متن جایگزین برای بهینه سازی تصاویر
تصاویری که برای هر پست انتخاب می کنید ، باید دارای هویت باشند.تصاویر بی هویت در گوگل ارزشی ندارند و نمی توان به نمایش بهینه تصاویر امیدوار بود. تصویری که دارای عنوان و متن جایگزین مشخص باشد ، برای سئو وبلاگ موثر تر است. چرا که بخش عمده ی جست وجو های روزانه از طریق imagee گوگل صورت میگیرد.

منبع : نیوسئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی