آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

آموزش سئو و بهینه سازی تصاویر برای موبایل در مقالات گذشته نیوسئو بارها مطرح شده است چرا که این مسئله بر روی سرعت سایت ها در تلفن های همراه و دستگاه های مختلف تاثیر زیادی دارد. صفحات وب زمانی که در موبایل باز می شوند، مشکلات زیادی را رقم می زنند. سایت های زیادی در موبایل دیر بارگزاری می شوند و پر از موارد غیرضروری و اضافی هستند که باعث به وجود آمدن تجربه کاربری (User Experience) ضعیفی می شوند. 

یکی از مهم ترین مواردی که باید حتما به آن توجه شود، تصاویر موجود در صفحه است. همانطور که می دانید در مقاله ای دیگر نیز، چگونگی بهینه سازی سایت موبایلی را بررسی کردیم و دیدیم که می توانیم تا 68% سرعت صفحه را بهبود بدهیم. در مقاله ای دیگر نیز سئو تصاویر جهت افزایش سرعت سایت در موبایل را بررسی کردیم و گفتیم چطور می توانیم اطمینان داشته باشیم که تصاویر کاملا قابل دسترس هستند. این مسئله بیشتر مربوط به حذف تصاویر بی ارزش و تمرکز بیشتر بر روی تصاویر کارآمدتر است.

  • FNS

 

پایه چراغ روشنایی و تلویزیون‌های شهری ازجمله مهم‌ترین محصولات در دسته مبلمان شهری به‌حساب می‌آیند که اهمیت و کاربردهای زیادی دارند. به همین دلیل نیز آشنایی با آن‌ها ضروری است.

در صنعت شهرسازی همواره از تجهیزات و لوازمی استفاده می‌شود که در کنار کاربردی بودن باعث زیبایی شهر نیز شوند. پایه چراغ‌های روشنایی از محصولاتی هستند که این وظیفه مهم را بر دوش دارند.

در مقابل تلویزیون‌های شهری  هستند که در کنار زیبایی شهر به کسب‌وکارهای مختلف و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کمک می‌کنند تا تبلیغات خود را در سطح گسترده‌ای به‌نمایش بگذارند. استفاده از این دو‌محصول در‌کنار‌هم تاثیر چشمگیری در زیباسازی‌شهری خواهد داشت.

  • FNS

دوستان و همراهان نیوسئو، در این مقاله آموزش سئو با 5 تکنیک ساخت بک لینک باکیفیت آشنا می شوید. البته استفاده از این روش ها مقداری سخت و پیچیده می باشد. پیشنهاد می کنم این مقاله را چند بار با دقت بخوانید!

Guest Blog ها یا همان پست مهمان یکی از محبوب ترین استراتژی های ساخت لینک در دنیا می باشند. حتی بسیاری از وبمستران نیز، Guest Blogging را بهترین منبع ساخت لینک می دانند.

امروزه داشتن یک پروفایل لینک متنوع (پروفایلی که به سایر شبکه های اجتماعی و سایت های مجاز لینک دهی می نماید) برای حفظ رتبه بندی در موتورهای جستجو بسیار ضروری است.

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چگونه کسب و کارهای تجاری در این حوزه کار می کنند؟ و یا چگونه می توان بدون استفاده از وبلاگ ها لینک خود را منتشر کرد؟

انتشار پست مهمان یک راه ساده، آسان و موثر برای ایجاد بک لینک می باشد. در تاریخ 25 May مه 2017، گوگل به تمامی سایت هایی که پست مهمان تولید می کردند هشدار داد و اعلام کرد سایت هایی که اجازه می دهند این پست ها در وب سایتشان تولید شود به شدت جریمه می شوند.

  • FNS