آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

 

پایه چراغ روشنایی و تلویزیون‌های شهری ازجمله مهم‌ترین محصولات در دسته مبلمان شهری به‌حساب می‌آیند که اهمیت و کاربردهای زیادی دارند. به همین دلیل نیز آشنایی با آن‌ها ضروری است.

در صنعت شهرسازی همواره از تجهیزات و لوازمی استفاده می‌شود که در کنار کاربردی بودن باعث زیبایی شهر نیز شوند. پایه چراغ‌های روشنایی از محصولاتی هستند که این وظیفه مهم را بر دوش دارند.

در مقابل تلویزیون‌های شهری  هستند که در کنار زیبایی شهر به کسب‌وکارهای مختلف و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کمک می‌کنند تا تبلیغات خود را در سطح گسترده‌ای به‌نمایش بگذارند. استفاده از این دو‌محصول در‌کنار‌هم تاثیر چشمگیری در زیباسازی‌شهری خواهد داشت.

 

آشنایی با پایه چراغ روشنایی و اهمیت استفاده از آن

پایه چراغ روشنایی معمولا از جنس فلز تولید می شوند و جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی که در آن‌ها سیم‌کشی‌های زیاد انجام می‌شد به‌حساب می‌آیند. این پایه‌ها معمولا از 3 بخش شامل بدنه اصلی، قسمت نگهدارنده چراغ و سطح اتصال در پایین بدنه تشکیل می‌شوند.

از پایه چراغ روشنایی در بخش‌های مختلف یک شهر که نیاز است پس از تاریکی هوا نیز روش بمانند استفاده می‌شود. از این موارد باید به پارک‌ها، ورودی مجمتع و ساختمان‌ها، خیابان‌ها و مکان‌هایی که برای پیاده‌روی ساخته‌ شده‌اند اشاره کرد.

استفاده از این پایه‌ها اهمیت زیادی در زیباسازی شهر دارد. درواقع شهری که در طول شب به‌طور کامل در تاریکی فرو رود نمی‌تواند زیبایی خود را به نمایش بگذارد. همچنین در این شرایط احتمال اینکه امنیت کاهش پیدا کند نیز زیاد است.

کاربرد پایه چراغ روشنایی

پایه‌های چراغ‌ روشنایی برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند که روشنایی بخش‌های مختلف شهر را تامین کنند. این چراغ‌ها به افزایش امنیت کمک خواهند کرد و از سوی دیگر می‌توانند باعث رشد پروژه‌های اطراف نیز شوند.

در واقع مهم‌ترین دلیل استفاده از این چراغ‌ها این است که روش‌های سنتی با سیم‌کشی‌های روکار و هوایی که داشتند ظاهر و جلوه ناپسندی به شهر می‌بخشیدند. در مقابل پایه چراغ روشنایی معمولا ظاهر مناسبی دارد و استفاده متعدد از آن به زیبایی شهر نیز کمک می‌کند.

بررسی پایه‌های چراغ‌ روشنایی از نظر جنس

پایه‌های چراغ‌ محصولاتی هستند که همواره در معرض شرایط جوی قرار دارند و ازاین‌رو باید در تولید آن‌ها از فلزاتی استفاده شود که در برابر خورگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی داشته باشند.

با توجه به اینکه فلزهای ضدزنگ مانند استیل بسیار هزینه‌بر هستند برای تولید این محصولات معمولا از فلزهای دیگر با پوشش گالوانیزه استفاده می‌شود. در این فرآیند پایه فولادی مقاوم اما با هزینه‌ای کاملا اقتصادی تولید خواهد شد.

به همین دلیل نیز شما می‌توانید این پایه‌ها را به‌صورت کاملا مقرون‌به‌صرفه و مقاوم تهیه کنید. البته اگر بخواهید خرید خود را از شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک انجام دهید امکان سفارش در جنس‌های دیگر نیز برای شما فراهم می‌شود.

آشنایی با تلویزیون شهری سپهر صنعت آداک

تلویزیون‌ شهری که با نام نمایشگر شهری نیز شناخته می‌شوند به یکی از مهم‌ترین ابزارها در حوزه تبلیغات تبدیل شده‌اند و امروز در کشورهای پیشرفته دیگر شاهد بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر نیستیم.

تلویزیون شهری را می‌توان در بخش‌های مهم شهر و معابر پر رفت‌وآمد نصب کرد تا همه افراد به‌خوبی آن را ببینند. سپس تبلیغات مورد نظر که می‌تواند تصویر یا فیلم باکیفیت باشد را از طریق آن نمایش داد.

تلویزیون شهری از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماژول و مادربورد اشاره کرد. در واقع از قرارگیری کابینت هایی با طول مشخص در کنار یکدیگر باعث به‌وجود آمدن این نمایشگرهای شهری می‌شود.

دلایل استفاده از تلویزیون شهری چیست؟

همان‌طور که پایه چراغ روشنایی زیبایی خاصی به شهر می‌دهد و به همین دلیل نیز استفاده از آن به‌وفور در بخش‌های مختلف دیده می‌شود باید بررسی کنیم که چرا استفاده از نمایشگر شهری (Urabn TV) نسبت به روش‌های سنتی بهتر است؟

روش‌های قدیمی که در آن‌ها از هیچ تکنولوژی خاصی استفاده نمی‌شود نمی‌توانند به‌خوبی آن چیزی که ما از تبلیغات می‌خواهیم را به مخاطبین القاء کنند. همچنین در موقعیت و مناسبت‌‌های مختلف ناچار به تعویض بنر و بیلبوردها خواهیم شد که این موارد می‌توانند بسیار هزینه‌بر باشند.

در مقابل نمایشگرهای شهری وجود دارند که استفاده از آن‌ها‌ می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب بگذارد و همچنین در مناسبت‌های مختلف تنها کافی‌است محتوای قابل نمایش را تعویض کنیم که معمولا هزینه بالایی به‌همراه نخواهد داشت.

تلویزیون‌ شهری یا همان نمایشگرهای شهری ضدضربه و مقاوم در برابر شرایط جوی هستند. همچنین برخی از آن‌ها قابلیت روشن ماندن برای ساعت‌های طولانی را دارند. اتصال به آن‌ها آسان است و قابلیت کنترل از راه دور نیز دارند.

همچنین باید گفت تلویزیون شهری در بسیاری از مدل‌ها از سیستم صوتی نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید علاوه‌بر نمایش محتوای جذاب با زاویه دید مناسب صدای لازم را از طریق این دستگاه پخش کنید.

کاربردهای تلویزیون شهری سپهر صنعت آداک

مهم‌ترین کاربرد و بیشترین دلیل استفاده از این تجهیزات در تبلیغات و برای افزایش بازدهی است. کسب‌وکارهای مختلف و حتی سازمان‌های گوناگون برای اطلاع‌رسانی خدمات خود می‌توانند به‌جای روش‌های سنتی از تلویزیون‌های شهری استفاده کنند.

این تجهیزات با توجه به پخش تصاویر باکیفیت و جلوه‌های بصری زیبا می‌توانند توجه رهگذران زیادی را به‌خود جلب کنند. به همین دلیل نیز استفاده از آن‌ها برای تبلیغات می‌تواند بسیار کاربردی باشد. البته برای تاثیرگذاری، این تلویزیون‌ها باید از ویژگی‌هایی مانند کیفیت بالا، نور مناسب، وضوح تصویر و متن برخوردار باشند.

از سوی دیگر برای افزایش تاثیرگذاری باید به مکانی که می‌خواهید نمایشگر شهری را در آنجا نصب کنید نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای این انتخاب شناخت مخاطب و توجه به نوع محتوا ضروری است.

بهترین کار برای افزایش تاثیرگذاری را می‌توان استفاده از ویدیوهای پویا و تصاویر جذاب دانست. همچنین نمایش محتوای به‌روز و جدید می‌تواند باعث علاقه‌مندی افراد به تماشای تبلیغات شما شود.

شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک با در نظر گرفتن این موارد انواع تلویزیون شهری را با بهترین کیفیت برای شما فراهم کرده است. همچنین می‌توانید پایه چراغ روشنایی مورد نیاز خود را از این مجموعه سفارش دهید.

جمع‌بندی و سخن آخر

پایه چراغ روشنایی و تلویزیون‌ شهری از محصولات مهم در حوزه مبلمان شهری به‌حساب می‌آیند. پایه‌های چراغ وظیفه تامین روشنایی بخش‌های مختلف را دارند و به زیبایی شهر نیز کمک می‌کنند. نمایشگرهای شهری نیز برای تبلیغات موثر و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای تهیه این محصولات می‌توانید به سایت شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک مراجعه کرده و مشاروه فنی و فروش لازم را دریافت کنید.

منبع : https://ssa.co.ir

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی