آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

۵ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

تبلیغات با ایمیل علاوه بر رپورتاژ آگهی  به دلیل ارزانی، سادگی و پوشش دهی  مخاطبان بی شمار، مورد توجه کسب و کارهای کوچک و نوپا و نیز بزرگان و نامداران صنایع مختلف با وجود داشتن بودجه های تبلیغاتی گزاف، قرار دارد و همه آنها از این روش تبلیغاتی بهره می برند و  آن را در اولویت قرار می دهند. اکنون به این موضوع پی بردید که ایمیل مارکتینگ چیست و چه کاربرد و اهمیتی دارد.

اما باید به این موضوع توجه کنید که این روش نیز مانند بقیه روش ها دارای اصول و نکاتی است بسیار مهم و ضروری که بدون آموزش ایمیل مارکتینگ نمی توانید به آنها پی ببرید و به هدف و خواسته خود برسید. بنابراین اگر می خواهید این گنج عظیم بازاریابی اینترنتی را فرا بگیرید این مقاله را از دست ندهید و به نکات آن عمل کنید.

  • هدف از نوشتن ایمیل را مشخص کنید.

مشخص کردن هدف مهمترین عامل موفقیت در هر کاری است. اگر هدف مشخصی نداشته باشید کمپین بازاریابی شما با شکست مواجه خواهد شد. هدف به شما نشان می دهد که چگونه باید محتوای خود را تولید کنید. همچنین گامهایی را که باید مرحله به مرحله انجام دهید را نیز روشن می کند. پس برای پیدا کردن هدف خود، خوب فکر کنید و عجله را کنار بگذارید.

  • عنوان را شفاف،ساده و به دور از پیچیدگی بنویسید.

برای اینکه مخاطب به ایمیل شما توجه کند نیاز است خیلی ساده موضوع را بنویسید به طوری که باعث به وجود آمدن ابهام و گمراهی در مخاطب نشود. صراحت و شفافیت برای نوشتن موضوع مهمترین اصل است. همچنین باید موضوع بیشترین سازگاری را با متن داشته باشد. در واقع اگر عنوان صریح و مشخص نباشد مخاطب اصلا به محتوای ایمیل شما توجه نخواهد کرد و مستقیم آن را حذف خواهد.

  • در انتخاب عنوان عجله نکنید.

عنوان مهمترین ابزار برای جلب نظر مخاطب جهت خواندن متن ایمیل است. پس برای نوشتن متن عنوان عجله نکنید. بعضی مواقع بهتر است ابتدا متن را بنویسید، سپس عنوان ایمیل را مشخص کنید.

  • درباره مخاطب هدف خود اطلاعات جمع کنید.

درباره علایق، میزان تحصیلات، خصوصیات رفتاری، خصوصیات اجتماعی و مواردی از این دست اطلاعات جمع آوری کنید. این موارد کمک می کنند که با شناخت کافی و لازم در مورد مخاطبین هدف، بتوانید پیشنهاداتی بدهید که مورد علاقه آنها واقع شود و در نهایت در بازاریابی موفقتر باشید.

  • تنها از لیست ایمیلی که خود تهیه کرده اید استفاده کنید.

این مورد بسیار مهم هست زیرا این عدم آگاهی صاحبان کسب و کار باعث شده است که بعضی شرکتها اقدام به فروش لیست ایمیل کنند. به سه دلیل مهم باید از  لیستی که خود تهیه کرده اید، استفاده کنید.

  1. لیست خریداری شده امکان دارد مربوط به مخاطب هدف شما نباشد.
  2. ممکن است شما به لیستی ایمیل تبلیغاتی بفرستید که به منظور بازاریابی تهیه شده باشد.
  3. ممکن است لیستی که تهیه کرده اید فیک باشد و یا ایمیل های آن اسپمر باشند.

آموزش ایمیل مارکتینگ,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ایمیل مارکتینگ

  • خودتان متن را بنویسید.

نوشتن متن را به فرد دیگری واگذار نکنید و خودتان شخصا آن را بنویسید تامطمئن شوید تمام مواردی که می خواستید در آن رعایت شده است. علاوه بر آن همیشه در انتهای متن ایمیل، راههای ارتباطی مثل آدرس سایت، شماره تلفن و فکس را بنویسید تا مخاطب هم سوالاتی که دارد را بتواند مطرح کند و هم با کسب و کار شما و فعالیتی که انجام می دهید بیشتر آشنا شود.

  • فقط ایمیلهای تبلیغاتی ننویسید.

ارسال ایمیل تبلیغاتی مخاطب شما را کلافه می کند پس آن را به حداقل برسانید و بیشتر ایمیل های خود را به موضوعات آموزشی، اطلاع رسانی و رخدادهای علمی در زمینه فعالیت خود اختصاص دهید.

  • مخاطب خود را کلافه نکنید.

در اختیار گذاشتن ایمیل از طرف مخاطب به معنی بمباران کردن آن توسط شما نیست. حتما برای ارسال ایمیل برنامه ریزی کنید و در ساعت و زمان خاص اقدام به ارسال ایمیل کنید. به عنوان مثال صبح یک ایمیل خود را به نکات آموزشی اختصاص دهید و بعد از ظهر یک ایمیل تبلیغاتی بفرستید. طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم شرکتهای خبره در زمینه بازاریابی در روز فقط یک ایمیل آن هم نه تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال می کنند. برای اینکه مدیریت و برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشید می توانید از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای این منظور بهره ببرید.

  • نگارش ایمیلتان به زبان رسمی نباشد.

برای اینکه مخاطب با شما احساس راحتی کند و بتواند با محتوایتان راحت تر ارتباط برقرار کند بهتر است به زبان غیر رسمی با آنها صحبت کنید. ایمیل ارسالی از طرف شرکتهای بزرگ بازاریابی اینترنتی بدون استثناء به زبان غیر رسمی نوشته می شوند. برای اطمینان می توانید ایمیلهایی که خود دریافت می کنید را بررسی کنید تا به این موضوع پی ببرید !!

شرکت های خبره بازاریابی حتی اگر لیست خود را به منظور تبلیغات تهیه کرده باشند باز هم از ارسال ایمیل تبلیغاتی خودداری می کنند و سعی می کنند از ایمیل مارکتینگ به عنوان مکمل سایر روشهای جذب مشتری استفاده کنند. به عنوان مثال اگر آنها دارای فعالیتی در زمینه سئو سایت هستند از طریق ایمیل مخاطبان خود را  دعوت می کنند که مقالات و یا ویدئوهای آموزشی آنها را ببینند و پس از آنکه مخاطب خود را با اهمیت و ضرورت بهینه سازی آشنا کردند، آن زمان به مخاطب پیشنهاد می دهند که در صورت داشتن کسب و کار و فعالیت اینترنتی می توانند از خدمات شرکت در این زمینه بهره ببرند.

امیدواریم متوجه منظور ما شده باشید و اگر هنوز نتوانسته اید آن را درک کنید از شما عزیزان خواهش می کنیم که قسمت پایانی را چندین بار مطالعه کنید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید. نیوسئو مشتاق پاسخگویی به شما عزیزان همیشه همراه است.

منبع : سئو سایت

  • FNS

آموزش سئو,سئو سایت,فاکتورهای رنکینگ گوگل

به جهت احترام به درخواست های مکرر شما دوستان عزیزم، از امروز شروع میکنم به ارائه مراحلی منحصربفرد که به شما کمک میکند عوامل رتبه بندی گوگل و محل قرارگیری سایتتان در نتایج جستجو (SERP) را بشناسید.

البته قبلا خیلی جامع تر به 200 فاکتور گوگل در بخش آموزش سئو سایت اشاره کردم اما این سلسله مقالات کتاب آموزش سئو جدیدی که در زمینه فاکتورهای  رنکینگ گوگل  منتشر خواهد شد به روزتر بوده و یادگیری دقیقی اینها در کنار توضیحات جامع قبلی بسیار کاربردی خواهد بود.

ما عوامل را به قطعات پازل مانندی تقسیم میکنیم که با چینش آنها در کنار یکدیگر نهایتا به شمایلی درست و کامل از رتبه بندی گوگل میرسیم. به نظر می رسد که صدها سیگنال وجود دارد و ما نمیتوانیم هرگز صددرصد از همه پارامترهای دخیل در ماجرا مطمئن باشیم. همچنین الگوریتم گوگل هر ساله هزاران بار تغییر میکند، بنابراین معیاری است که دائما در حال تغییر است اما ما سعی میکنیم با بهترین عملکرد همواره آپدیت و  دقیق باشیم. در بخش های بعدی بطور مفصل در خصوص عواملی چون محتوا، لینکها، یادگیری ماشین، گسترش سایت، دامنه،  موبایل، سرعت و … صحبت خواهیم کرد. ابتدا اجازه دهید بطور ساده المانهایی که گوگل برای رنک دادن به صفحات شما استفاده میکند را با هم بررسی کنیم.

فاکتور صفحه : 1-10

تگ عنوان

همانطور که در مقالات قبلی عنوان کرده ام، این تگ در سایت استفاده می شوند تا به گوگل و بازدیدکنندگان بگویند سایت شما بطور دقیق در چه موردی فعالیت می کند. بر طبق اعلام MOZ، تگ های عنوان یکی از مهمترین عوامل سئو صفحه بشمار میروند. در اینجا توضیحاتی در خصوص تاثیرگذاری آنها روی رنک صفحه شما ارائه خواهیم کرد :

  1. کلمات کلیدی که مایل هستید در آنها رنک پیدا کنید را در تگ عنوان قرار دهید.
  2. هر کلمه کلیدی که به تگ عنوان نزدیکتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار میشود و وزن بیشتری را دریافت میکند (منظورم دقیقا این است که عبارت کلیدی خود را در ابتدای عنوان قرار دهید).

کلمه کلیدی اصلی – کلمه کلیدی ثانویه | نام تجاری

  1. تگ عنوان شما بایستی توسط کاربر انسانی نوشته شود. در نتیجه حسی منطقی در آن ایجاد میشود (بجای یک مشت کلمه کلیدی تولید شده توسط ربات!).
  2. تگ عنوان خود را در سراسر وبسایتتان تکرار نکنید چرا که میتواند تاثیری عکس داشته باشد (منظورم دقیقا این است که یک عنوان را حتی در بیش از یک صفحه استفاده نکنید).

عوامل مهمی که شاید جز سیگنالهای اصلی بشمار نروند ولی تاثیر زیادی دارند:

          مطمئن شوید که تگ عنوان شما حدود 50-60 کاراکتر باشد (شامل فاصله ها). تگی طولانی تر ممکن است توسط گوگل کوتاه شود. اگر کسی نام برند یا شرکت شما را نشنیده است (و جزئی از عبارات کلیدی مهم نیست) آن را در انتهای تگ عنوان قرار دهید.

تگ های H1

تفاوت بین تگ H1 و تگ عنوان کاملا مشخص است: تگ عنوان در نتایج جستجو ظاهر میشود اما تگ عنوان چیزی است که بازدید کنندگان در صفحه مشاهده میکنند. تیتر یا نام صفحه وب شما در اکثر اوقات به تگ H1 شما شکل میدهد.

در اینجا بایستی نسبت به بعضی موارد در تگ عنوان خود مطمئن شوید:

  1. کلمات کلیدی موردنظرتان بایستی در تگ H1 باشد.
  2. H1 شما می تواند متفاوت از تگ عنوان باشد. البته حتما نبایستی ایگونه باشد! بابت مشابه بودن تگ عنوان و H1 در یک صفحه وب جریمه نخواهید شد (البته اکثر CMS ها این مورد را بطور خودکار ایجاد میکنند)؛ اما تغییر کلمات کلیدی در هردو باعث میشود شانس شما در جستجوهای مختلف افزایش میدهد (اگر بدونید که الان چه نکته مهمی بهتون یاد دادم باور کنید حداقل تو ذهنتون هم که شده از امیر قمصری تشکر می کنید!!).
  3. فقط یک تگ H1 در هر صفحه استفاده نمایید. البته اگر از HTML5 استفاده نمایید در هر بخش میتوانید از تگ H1 متفاوتی استفاده کنید.
  4. بخش اصلی محتوای خود را با استفاده از تگ های H2 و H3 بشکنید، اما از آنها بطور منطقی و کم استفاده نمایید.
  5. تگ های H2 و H3 شما بایستی شامل کلمات کلیدی مرتبط باشند. گرچه خودتان تکرار نمیکنید اما بازهم کلمات و عباراتی وجود دارند که امیدوار هستید در آنها رنک بیابید.

توضیحات متا

  1. توضیحات متا یا همان سئو سایت پاراگرافی کوتاه از متن قرارداده شده در HTMLL یک صفحه وب است که محتوای آن را توصیف میکند.

گوگل اعلام کرده است که توصیفات متا، سیگنالی برای رتبه بندی بشمار میروند. اما کیفیت توضیحات روی نرخ کلیک تاثیر میگذارند بنابراین بسیار مهم است در استفاده از این عنصر عاقلانه رفتار نمایید. ارسال خوانا و نسخه قابل فهم بسیار مهم است، چرا که توضیحات متا به مثابه آگهی تبلیغی برای صفحه موردنظر شما است.

توضیحات متا نباید بیش از 135-160 کاراکتر باشد.

توضیحات سئو را به هیچ عنوان کپی نکنید !

منبع : نیوسئو

  • FNS

یکی از مسائل مهمی که بعد از افتتاح وب سایت تبدیل به دل مشغولی صاحبان وب سایت میشود ، نمایش وب سایت در صفحه ی اول جست وجو و کسب رتبه ی برتر در میان سایر رقبا است. چیزی که امروزه از آن به عنوان سئو یاد میشود. سئو وبلاگ در موتور جست وجو ، جنبه های زیادی دارد که انجام آن ها ، سبب سئو وبلاگ یا وب سایت میشود.
در این مقاله ، تعدادی از مهم ترین عواملی که بر سئو و بهینه سازی یک وبلاگ موثر می باشد را بررسی می کنیم. همان طور که گفته شد سئو مبحث گسترده ای است. در این پست تنها به بررسی نکات پایه و اساسی که البته از اهمیت ویژه ای در بهینه سازی سایت برخورداند، میپردازیم.

نکات کلیدی در بهینه سازی وبلاگ

تاثیر پیوند های یکتا در بهینه سازی وبلاگ
ساختار پیوند های یکتا را در تنظیمات وب سایت خود تغییر دهید. بهترین ساختار برای تنظیم پیوند یکتا که در سئو وب سایت موثر تر است ، استفاده از عنوان فارسی و یا ترجیحا انگلیسی مطلب می باشد. تنها کافی است که در تنظیمات پیوند یکتا یا Permalinks ، از ساختار /%postnamee%/ در مقابل نام وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، در مقابل دامین شما ، عنوان پست نمایش داده میشود که در سئو موثر تر است.

بهینه سازی وبلاگ با ایجاد لینک های داخلی
ایجاد لینک های داخلی ، از عوامل اصلی ارتقای رنکینگ وب سایت است. تمرکز بر انتخاب کلمات هوشمندانه ، شرط اصلی ایجاد لینک داخلی است. به این معنا که حین نوشتن یک متن ، مطالب قبلی را به یاد داشته باشید و به مطالب مربوط در صورت ارتباط لینک دهید. با این کار کاربر را به خواندن مطلب جدیدی دعوت کرده اید و در عین حال سئو سایت خود را ارتقا داده اید. برای ایجاد لینک های داخلی موثر تر در سئو ، می توانید از افزونه هایسئو موجود استفاده کنید و کیفیت عنوان ها را از نظر سئو بررسی کنید.

سئو سایت با به کاربردن کلمات کلیدی
کلمات کلیدی مجموع کلمات و عباراتی هستند که بیشتر از سایر بخش ها جست وجو میشوند و همین موضوع وب سایت شما در موتور جست وجو بهینه می کند. به این شکل که هر چه قدر تراکم کلمات کلیدی در یک مطلب بیشتر باشد سئو وبلاگ بهتر است.
ساده ترین راه برای مشاهده ی کلمات کلیدی پرتکرارتر که در بهینه سازی وبلاگ نیز تاثیرگذار تر باشد ، جست وجوی کلمه مد نظر در گوگل است. با این کار میتوان مشاهده کرد که میزان جست وجو برای این کلمه تا چه حد بوده و کدام یک برای سئو وبلاگ و مطالب شما بهتر است.

تاثیر محتوای مطلب در سئو وبلاگ
توجه داشته باشید که محتواهایی از نظر گوگل برتر هستند ، که پاسخ گوی عمده ی درخواست های کاربران باشند. با توجه به این که استراتژی های سئو در گوگل همه ساله در حال تغییر است ، باید همواره به فاکتور های مدنظر گوگل برایسئو ، نظیر طول مطلب توجه داشته باشید.

استفاده از عنوان و متن جایگزین برای بهینه سازی تصاویر
تصاویری که برای هر پست انتخاب می کنید ، باید دارای هویت باشند.تصاویر بی هویت در گوگل ارزشی ندارند و نمی توان به نمایش بهینه تصاویر امیدوار بود. تصویری که دارای عنوان و متن جایگزین مشخص باشد ، برای سئو وبلاگ موثر تر است. چرا که بخش عمده ی جست وجو های روزانه از طریق imagee گوگل صورت میگیرد.

منبع : نیوسئو

  • FNS

درحال حاضر بحث زیادی پیرامون نحوه بهبود سئو سایت وجود دارد.

پاره ای از مشکلات به صورت شگرفی روی سایت تاثیر میگذارند و کاربران اغلب به دنبال نکاتی هستند که به آنها کمک کند از پس مشکلات برآیند. با اینحال، یکی از نکاتی که به ندرت مورد بحث قرار میگیرد، انتشار و ویراستاری صحیح محتوای سایت است.

چرا باید مراقب باشیم؟

کارشناسان سئو و افراد شاغل در بازار خدمات اینترنتی همیشه درگیر این موضوع هستند که آیا محتوای تکراری باعث جریمه شدن توسط گوگل می شود یا خیر. پاسخ دقیق به این نکته شبیه افسانه شده است. اما با این وجود، نمیتوانیم به سادگی از کنار این موضوع بگذریم و دست روی دست بگذاریم. در واقع موضوعی مهمتر از محتوای تکراری یا خیلی کوچک وجود دارد که خطرش همیشه بیخ گوش سایت شما است.

اگر محتوای تکراری را فیلتر کنیم، بخشهایی از محتوا که خیلی کوتاه هستند مشکلات واقعی محسوب می شوند. بنابراین داشتن این نوع محتوا در سایت می تواند باعث تباهی قابلیت های آن شود. چرا؟ چون لینک های خودتان کاملا روی دیگر لینک های خودتان تاثیر می گذارند!

می دانیم که گوگل علاقه ندارد به صفحات مختلف یک دامنه رنک بدهد بنابراین تعدادی از آنها نهایتا انتخاب می شوند: یک روز گوگل صفحه ای را انتخاب میکند و روز دیگر صفحه دیگری را، بنابراین، ترافیک بالقوه خودتان را از دست می دهید.

وقتی شما صفحات مختلفی دارید که شامل محتوای بسیار کوتاهی هستند، اساساً روبات گوگل را گیج میکنید که کدام صفحات را بایستی برای کلمات کلیدی موردنظر رنک دهی کند.

بر اساس صحبتهایی که داشتیم برای سئو در اینجا 7 راه برای جلوگیری از انتشار  محتوای تکراری ارائه میدهیم.

  1. لینک‌ دهی داخلی

عامل: هرگز نباید بی دلیلی به صفحه ای نامرتبط لینک داخلی بدهید.

برای شفاف سازی این نکته اجازه بدهید مثالی بزنم. شما سایتی دارید که در زمینه فروش کفش بصورت آنلاین فعال است و بلاگی هم در این خصوص دارید. مطمئنا میخواهید صفحه اصلی سایتتان تا جایی که امکان دارد در نتایج موتورهای جستجو محبوب باشد؛ در نتیجه از طریق بلاگتان ترافیک بیشتری بدست نمی آورید.

زمانیکه لینکهای داخلی را بررسی می کنید ممکن است لینک های زیادی بیابید که به بلاگ تان متصل اند و رنک بالاتری دارند. چرا اینگونه است؟ چون متمرکز کردن بیشتر لینک به یک صفحه توسط شما، توجه بیشتر گوگل به آن صفحه را در پی دارد!

راه حل: اول ساختار لینک داخلی تان را بررسی کنید، و دوم جاهای مهمتر در سلسله مراتب سایتتان را پیدا کنید.

  1. Anchor text غیر مرتبط

عامل: زیاده روی در کلمات کلیدی در قالب Anchor که به صفحه ای نامرتبط ارجاع داده می شود، باعث تولید اسپم از طریق لینک خودتان میشود.

اجازه دهید مجددا از مثال فروشگاه کفش آنلاین استفاده کنیم. Anchor های شما بایستی همواره مختصر و مفید باشند! اگر Anchor شما بعد از کلیک روی عنوان “کفش بخرید” بگوید “کفش بخرید”، بازدید کننده باید توانایی انجام اینکار را به راحتی و از مسیر درست داشته باشد (کاربر را دنبال نخود سیاه نفرستید).

به عنوان مثال، صفحه انتقالی بر اساس “سایز کفش” نسازید یا مواردی مشابه. دقت لازم و شفافیت باعث دستیابی به رنک بالاتر در موتورهای جستجو می شود.

راه حل: مطمئن شوید کلمات کلیدی شما طبیعی، مفید و در جای درستی از سایت هستند. با اینکار شما علائم درستی از سایت و آدرس های آن به گوگل می فرستید.

  1. استانداردسازی نادرست یا از دست رفته لینک ها

عامل: زمانی که از محتوای تکراری خیلی مختصر در آدرستان استفاده میکنید، اطمینان کسب کنید که آن را استانداردسازی کرده اید. با اینحال اگر بیش از حد متعارف و استاندارد کنید، کار جالبی نیست (گوگل ممکن است ان را به عنوان محتوای بیش از حد دستکاری شده و نامتعارف درنظر گرفته و کلا صفحه را نادیده بگیرد).

راه حل: به راه های استانداردسازی توجه کنید:

  • استانداردسازی با یا بدون اسلش (/) متفاوت است.
  • فراموش نکنید که هنگام انتقال محتوا به HTTPS موارد استانداردسازی خود را تغییر دهید.
  • اگر محتوایتان حذف شود، استانداردسازی رفرنس دادن به نسخه اصلی، می تواند به شما کمک کند.
  • اگر محتوا بیش از حد متفاوت است از استانداردسازی لینکها خودداری کنید 
  • از یک “rel=canonical element” استفاده کنید.
  1. عنوان صفحه و دیگر تفاوت های متا

عامل: برای هر صفحه ای باید یک عبارت مهم جهت بالا رفتن رتبه در گوگل وجود داشته باشد.

برای نمونه، در مثال قبلی، موضوع اصلی ما “کفش” است. بنابراین ما صفحه اصلی سایتمان را بهینه سازی میکنیم تا برای کلمه کلیدی “کفش” دارای رنک بالایی باشد. با اینحال، در تابستان شما تصمیم میگیرید که توجه بازدیدکنندگان را به عنوان “کفشهای تابستانی” جلب کنید، لذا صفحه جداگانه ای با این نام ایجاد میکنید.

نهایتا، شما دو صفحه دارید که بطور مشابه “کفش” را نشان میدهند، و صفحه “کفش های تابستانی” قابلیت هدف اصلی شما یعنی صفحه اولیه را از بین می برد.

راه حل: از بهینه سازی بیش از حد صفحه اصلی برای صفحات دیگر خودداری کنید و همچنین از بهینه سازی صفحات هدف با اولویت ثانویه نیز امتناع کنید (هدف بزرگتر را فدای اهداف کوچکتر نکنید).

  1. ادغام کردن محتوا برای تمرکز گرایی

عامل: کم توجهی به هدف اصلیتان با استفاده از کلمات کلیدی متنوع، مترادف و مرتبط.

به عنوان مثال، چهار صفحه دارید که به “مراقبت از کفش” در فصول مختلف (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) پرداخته اند. بنابراین شما چهار صفحه جداگانه ساخته اید که درواقع در یک دسته اصلی میتوان خلاصه کرد، “چگونه مراقب کفش باشیم”.

راه حل: ابتدا بر روی موضوعاتی که می خواهید بسازید به خوبی فکر و تمرکز کنید.آینده آن مطلب خود را پیشبینی کنید و در صورتی که قرار است مطلب شامل چند بخش شود حتی الامکان همه را در یک صفحه قرار دهید.

  1. توجه به نوع نمایش محتوا

 عامل: فقدان منطق و اصول در ساختار سایت !!! (چقدر من در مقالات این سایت به اصول دسته بندی مطالب در سایت تاکید کرده ام …)

برای مثال، در سایتتان بلاگ دارید، با اینحال، اگر دلیل منطقی و اصولی برای ارتباط بین هدف سایت و محتوای بلاگ شما وجود نداشته باشد گوگل آن را به عنوان منبعی برای یکسان سازی محتوا درنظر میگیرد.

برای هدف اصلی سایتتان رقیب نتراشید (نکته 5 را مطالعه کنید).

راه حل: محتوایتان را با محیطی دسته بندی شده و هدفمند از محتوای متنی احاطه کنید.

  1. اگر نمیتوانید ارتقا یابید (در حال حاضر)، ایندکس نکنید (موقتی) و سپس ایدنکس کنید !

مقالات کتاب آموزش سئو را برای مطالعه بیشتر بخوانید.

لطفا فراموش نکنید که بعداً ایندکس کنید!

اگر مطلب خود را منتشر کرده اید و هنوز مشکوکید که این موضوع باید در گوگل ایندکس شود یا نه، لطفا از ایندکس شدن آن جلوگیری کنید و در زمان مناسبی که از همه چیز مطمئن شدید اقدام به ثبت آن در گوگل و حتی ارتقاء رتبه آن کنید.

منبع : سئو سایت

  • FNS

آموزش تبلیغات کلیکی گوگل,تبلیغات اینترنتی,تبلیغات در گوگل

پیش از آغاز بحث، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که تبلیغات کلیکی چیست و  چه کاربردی دارد؟ pay per click) PPC) یکی از راههای مفید، ساده و موثر تبلیغات برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان این عرصه برای تبلیغات در گوگل است. شما می توانید با  استفاده هدف مند از این نوع تبلیغات، موقعیت بهتری را در نتایجی که موتور جست و جو نشان می دهد، بدست آورید. سیستم تبلیغات کلیکی به این صورت است که با هر کلیک مخاطب روی لینک، مبلغی به حساب شما افزوده می شود و یا بر اساس تعداد کلیکی که روی لینک شما شده باید مبلغی را بپردازید. تبلیغات کلیکی یک راه بسیار موثر برای بدست آوردن مخاطب و ترافیک بیشتر برای وب سایت شما است. داشتن یک کمپین تبلیغاتی مفید و موثر به خصوص از نوع تبلیغات کلیکی در اینترنت نیازمند رعایت کردن اصولی است که بتوان در آن موفق شد. در غیر این صورت بودجه شما هدر می رود و با شکست مواجه خواهید شد. بنابراین، این مقاله را از دست ندهید.

  • هدف خود را مشخص کنید. همانطور که متوجه شدید باز هم هدف مهمترین موضوع برای شروع هر کاری است. شما عزیزان خوب می دانید که مشخص کردن هدف و خط مشی اولین گامی است که باید برداشته شود تا بتوانید در کار خود موفق باشید. هر برندی اهداف مختلفی از ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی دارد. برندی ممکن است برای معرفی خود کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کند یا برند دیگر برای بدست آوردن محبوبیت بیشتر و یا معرفی یک محصول جدید، پس به صورت دقیق هدف خود را مشخص کنید.
  • محتوای بهینه متناسب با هدف خود بسازید. پس از مشخص کردن هدف، باید محتوای مناسب آن را طراحی کنید. دقت کنید تولید  محتوای بهینه شده مطرح است. بنابراین، برای اینکه با آسودگی خیال کار را پیش ببرید بهتر است که از سئوکاران و نویسندگان متخصص بهره ببرید تا نتیجه خوبی بگیرید.
  • کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. باید کلماتی را انتخاب کنید که مرتبط و متناسب با موضوع و نیز پر جست و جو هستند. کلمات کلیدی مناسب کمک می کنند که بیشتر دیده شوید و بودجه تبلیغاتی برای مدت زمان بیشتری دوام بیاورد. اصولا تبلیغات بدون بهینه سازی به شکست ختم می شود.
  • بودجه خود را مشخص کنید. تبلیغات کلیکی کاملا به بودجه ای که در نظر گرفته اید وابسته است. بنابراین میزان بودجه ای که می  خواهید صرف آن کنید را به طور کامل مشخص کنید و بعد از آن تعیین کنید برای هر ماه چقدر از بودجه را می خواهید هزینه کنید. اگر بودجه شما کم است باید بهینه و هدف مند آن را مصرف کنید و از کارهایی که باعث هزینه بیشتر می شود، خودداری کنید.
  • صفحه تبلیغاتی را بهینه طراحی کنید. صفحه هدف باید کاربر پسند، جذاب و بهینه و بدور از تبلیغات اضافی طراحی شود، چون باعث می شود که کاربر نتواند بر روی محتوای تبلیغاتی شما تمرکز کند و مداوم به لینکها و تبلیغاتی که در گوشه و کنار صفحه گذاشته اید مراجعه می کند و به هدفی که شما پیشبینی کرده اید، نمی رسد.
  • url را درست و بهینه انتخاب کنید. طراحی بهینه آدرس url یکی از موارد مهم و با اهمیت در مبحث سئو می باشد پس بنابراین در آدرس دهی صفحات سایت خود دقت کنید.
  • کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید. در طول زمان اجرای کمپین تبلیغاتی، آن را تجزیه و تحلیل کنید تا از میزان کارآیی آن مطلع شوید و  اطمینان حاصل کنید که همه اجزا درست کار می کنند. بیاد داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا عدم استقبال نباید ناامید شوید. باید به دنبال پیدا کردن مشکل و رفع آن باشید. اصولا کمپین های تبلیغاتی به صبر و پشتکار و تلاش بی وقفه نیاز دارند.

PPC روش بسیار موثر تبلیغات اینترنتی است و همان طور که در ابتدای مقاله و مقالاتکتاب آموزش سئو اشاره کردیم بهره گیری از آن در کنار سئو سایت می تواند شما را  بیشتر در معرض دید کاربران اینترنتی قرار دهد. در واقع می توان این نوع تبلیغات را مکمل دارویی برای بهینه سازی سایت نامید. بنابراین آن را جدی بگیرید و سوالات خود را در این باره از ما بپرسید. نیوسئو همواره تشنه سوالات و خدمت رسانی به شما عزیزان است.

منبع : نیوسئو

  • FNS