آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

بهترین روش نقد کردن درآمد یوتیوب چیست؟

سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲، ۰۴:۰۹ ب.ظ

یکی از مهم ترین دغدغه یوتیوبرهای ایرانی این است که برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود، باید چه روشی را انتخاب کنند. آیا می توان به شرکت های mcn مانند تیوبرز، افراک، ایرانی کارت و... اعتماد کرد و فرآیند نقد درآمد یوتیوب را به آن ها، سپرد؟

آیا روشی هست که شخصا در ایران برای نقد درآمد یوتیوب، اقدام کنیم؟

واقعا بهترین روش نقد کردن درآمد یوتیوب، چیست؟

ما در این مقاله قصد داریم بهترین مسیر برای این موضوع را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که این فرآیند بسیار حساس است و نباید بدون داشتن اطلاعات لازم، اقدام کنید.

شرایط لازم برای نقد کردن درآمد یوتیوب

اولین و مهم ترین موضوعی که در این مقاله به آن می پردازیم، شرایط کانال شماست. در صورتی که کانال شما به این شرایط رسیده باشد، می توانید به فکر درآمد از یوتیوب و نقد کردن دلارهای دریافتی از این پلتفرم جهانی باشید:

1) تعداد سابسکرایبرها

اولین شرطی که کانال شما باید داشته باشد، داشتن حداقل 1000 سابسکرایبر است. این یکی از شرط هاست و در شروع فعالیت کانال، باید تلاش کنید تا به این شرایط برسید.

2) داشتن یک میزان بازدید مشخص در یک سال

یکی از قوانین یوتیوب برای قرار گرفتن در لیست کانال های مشمول دریافت درآمد دلاری از این پلتفرم، این است که ویدیوهای شما، حداقل 4000 ساعت در یک سال، بازدید خورده باشد. این میزان بازدید را می توانید از طریق ابزار آنالیز یوتیوب که در یوتیوب استودیو، قرار دارد، مشاهده کنید. در نتیجه اگر فکر درآمد از یوتیوب را دارید، باید محتوایی تولید کنید که به اندازه کافی، برای کاربران، جذاب باشد.

با آمدن ویدیوهای کوتاه یا همان youtube short تبصره ای برای این قانون ایجاد شد. به این صورت که شما می توانید به جای 4000 ساعت بازدید در یک سال، محتوایی در بخش ویدیوهای کوتاه، ارائه کنید که در 90 روز حداقل 10 میلیون ویو داشته باشد.

3) داشتن فعالیت مستمر در یوتیوب

یکی دیگر از قوانین برای درآمد از یوتیوب، داشتن فعالیت مستمر در یوتیوب است، به طوری که هر 3 ماه، حداقل 3 ویدیو در کانال شما، بارگزاری شده باشد.

4) ثبت نام در گوگل ادسنس

در کنار داشتن شرایط و رعایت قوانین بالا، می بایست در گوگل ادسنس نیز ثبت نام کنید. در غیر این صورت تمامی این فعالیت ها نیز بی ثمر می شود. این سرویس گوگل، مسیر درآمدزایی دلاری از یوتیوب را برای شما هموار می کند.

تا اینجای کار با شرایط لازم و قوانین یوتیوب برای کسب درآمد دلاری آشنا شدید. حال اگر کانال شما این شرایط را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا روش هایی را برای نقد کردن درآمد دلاری شما از یوتیوب، بررسی کنیم.

روش های نقد کردن درآمد یوتیوب

به طور کلی برای نقد درآمد یوتیوب 3 روش وجود دارد که در ادامه برای شما شرح می دهیم:

روش اول) استفاده از شرکت های MCN

ابتدا بهتر است بدانید که شرکت MCN شرکتی است که به طور رسمی از طرف یوتیوب، خدمات ویژه ای به یوتیوبرها و تولید کنندگان محتوای ویدیویی، ارائه می دهد. یکی از خدمات شرکت های MCN نقد کردن درآمد از یوتیوب است و معمولا نیز یوتیوبرها، تنها از این خدمات MCN استفاده می کنند.

شما می توانید در این شرکت ها، ثبت نام کنید و درآمد خود از یوتیوب را نقد کنید. در نظر داشته باشید که این شرکت ها، کارمزد بالایی را دریافت می کنند. در نتیجه این مورد را در نظر بگیرید و بعد این روش را برای نقد درآمد یوتیوب، انتخاب کنید.

روش دوم) شرکت های واسطه و نماینده های ایرانی MCN

برای دریافت درآمد یوتیوب در ایران یکسری شرکت ها با توجه به مهارت ها و تجربه خود، در زمینه نقد کردن درآمد یوتیوب مانند تیوبرز (مرجع آموزش یوتیوب در ایران) کار را برای نقد درآمد کانال های یوتیوب ایرانی، ساده می کنند. این شرکت ها معمولا کارمزد بسیار کمتری نسبت به MCN دریافت کرده و با کانال ایرانی نیز بهتر جوین می شوند.

دکتر احسان رضایی مدیر عامل مجموعه تیوبرز به شرکت مرجع آموزش یوتیوب و ارائه دهنده انواع خدمات یوتیوب اعم از خدمات نقد کردن درآمد یوتیوب در این باره، نکات زیر را گفته است:

"تیوبرز تنها شرکت mcn در ایران است که تا بحال هیچ‌یک از کانال‌های متصل به ادسنس آن، با مشکل و بسته‌شدن مواجه نشده است. استفاده از خدمات نقد درآمد یوتیوب تیوبرز در سه ماه اول بدون دریافت هیچ کارمزدی انجام می‌شود. این به شما فرصت می‌دهد تا در این مدت، با تجربه و تخصص تیوبرز آشنا شوید و ببینید که آیا خدمات برای شما مناسب است یا خیر. در صورتی که راضی نبودید، می‌توانید هرگونه همکاری را قطع کنید و هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. تیوبرز با بیش از ۶۰۰ دانشجویی که به درآمد رسیده‌اند، تجربه و تخصص قابل توجهی در زمینه کسب درآمد از یوتیوب دارد."

روش سوم) داشتن حساب شخصی ادسنس و نقد مستقیم درآمد

متاسفانه این روش در ایران به دلایل تحریمی، عملا کاربردی ندارد. ثبت نام در ادسنس گوگل، قابل انجام است اما در زمان وارد کردن اطلاعات حساب بانکی، نمی توانید حساب بانکی ایرانی را وارد کنید و باید حتما یک حساب در خارج کشور و مشخصات یک فرد در آن کشور را وارد کنید که عملا کار غیر منطقی و پراسترسی محسوب می شود.

کدام روش نقد کردن درآمد یوتیوب را انتخاب کنیم؟

بهترین و کاربردی ترین راهکار، روش دوم یعنی استفاده از شرکت های واسطه و نماینده های ایرانی MCN است. البته در نظر داشته باشید که در این رابطه نمی توان به هر شرکتی، اعتماد کرد. تیوبرز به عنوان بزرگترین مرجع آموزش یوتیوب و ارائه دهنده خدمات نوین یوتیوب، اکنون می تواند قابل اعتمادترین گزینه باشد.

با توجه به تجربه بالا تیوبرز در این مورد، پیشنهاد می شود که هم اکنون برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود، اقدام کنید و خدمات ارزشمند تیوبرز بهره مند شوید.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی