آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

الگوریتم جدید پنگوئن گوگل – آبان 93

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ

الگوریتم 2014 گوگل,الگوریتم پنگوئن گوگل,الگوریتم جدید گوگل

با توجه به درخواست های زیادی که طی روزهای گذشته از بنده شد حاوی بر اینکه درمورد آپدیت جدید گوگل اطلاعاتی در اختیار شما دوستداران سئو سایت نیوسئو قرار دهم برآن شدم که این مقاله را منتشر کنم :

پنگوئن 3 که در 17 اکتبر سال 2014 ارائه شد، یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین آپدیت‌های الگوریتم گوگل در سال های اخیر بوده است. پنگوئن طی یکسال اخیر تغییری نکرده است و بسیاری از وبمستران در برزخ پنگوئن نشسته اند و منتظر بهبود شرایط هستند. آنها لینک هایشان را بهینه کرده اند و هرکاری که از دستشان بر می آمده است را انجام داده اند و اکنون منتظر آپدیت جدید هستند. متاسفانه گوگل تا دوازده ماه اخیر با الگوریتمش درگیر بود و هیچ آپدیت جدیدی ارائه نشد.

بنابراین چند روز بعد از اینکه پیر فار در 21 اکتبر خبر از پنگوئن 3 داد، بعضی چیزها حذف شد.

اولاً اینکه این موضوع یک الگوریتم جدید بشمار نمی رود.

ثانیاً تغییر محسوسی را مشاهده نمی کنیم و بنظر می رسد که تغییرات بیشتر برای داخل کشور آمریکا است. مطمئنا چیزهای جدید زیادی برای دنیا وجود دارد اما فقط تعداد کمی از سایتها هستند که باید در خود تغییر ایجاد کنند و بقیه همچنان بایستی منتظر باشند.

سوماً اجراییه گوگل بسیار آهسته است و ممکن است هفته ها طول بکشد تا بطور کامل اعمال شود. این مورد غیر طبیعی است اما با توجه به میکروسکوپ پنگوئن که در ورای آن حضور دارد قابل درک است. این نکته (نکته سوم) بسیار مهمتر از چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند. در حال حاضر بسیاری از وبمستران سردرگم شده اند که با آپدیت الگوریتم مجازات میشوند یا خیر (برای مثال آپدیتی در عرض یکروز اجرایی شود). اما این سردرگمی بسیار بیشتر می شود زمانیکه مدت اجرا طولانی شود.

در مقاله بعدی به بسیاری از ابهامات شما در مورد پنگوئن 3 پاسخ خواهم داد.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی