آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آموزش سئو سایت با بررسی شبکه های اجتماعی

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ق.ظ
آموزش سئو,تاثیر توئیتر در سئو,تاثیر فیس بوک در سئو

 به این مقاله آموزش سئو سایت خیلی دقت کنید (البته من هم مثل شما می دانم که مشکلاتی در ایران برای استفاده از شبکه های اجتماعی وجود دارد اما تاثیر شبکه های اجتماعی در نگاه گوگل بعضی اوقات آن قدر هست که ارزش تلاش بیشتر را داشته باشد)

155. تعداد توئیت ها: تعداد لایک و توئیت های لینک ها می تواند روی رنک شان در گوگل تاثیر بگذارد.
156. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری توئیتر: این موضوع محتمل است که توئیت های آمده از پروفایل های توئیتر قدرتمند و قدیمی و با هزاران دنبال کننده (مانند جاستین بیبر)، تاثیر بیشتری نسبت به توئیت های آمده از اکانت های جدید و با تاثیرگذاری کم دارد.
157. تعداد لایک های فیس بوک: با اینکه گوگل بیشتر اکانت های فیس بوک را نمی بیند اما محتمل است که آنها تعداد لایک های فیس بوک یک صفحه را به عنوان سیگنالی ضعیف برای رنکینگ درنظر می گیرند.
158. اشتراک گذاری فیس بوک: اشتراک گذاری فیس بوک (چون بیشتر شبیه بک لینک هستند) می تواند تاثیر بیشتری نسبت به لایک های فیس بوک در رنکینگ داشته باشد.
159. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری فیس بوک: همانند توئیتر، اشتراک گذاری و لایک هایی که از صفحات محبوب فیس بوک می آید می تواند وزن بیشتری در رنکینگ داشته باشد.
160. پین های سایت پینترست: پینترست یکی از شبکه های فوق العاده محبوب اجتماعی با حجم بالایی از اطلاعات عمومی است. محتمل است که گوگل پین های این سایت را به عنوان سیگنالی اجتماعی درنظر بگیرد.
161. رای گیری در سایت های اجتماعی: ممکن است که گوگل از اشتراک گذاری ها در سایت هایی مشابه Reddit، Stumbleupon و Digg به عنوان نوع دیگری از سیگنال‌های اجتماعی استفاده کند.
162. تعداد گوگل پلاس ها: با اینکه مت کات در صحبت های ضبط شده ای عنوان کرد که گوگل پلاس تاثیر مستقیمی روی رنکینگ ندارد اما باورش سخت است که آنها از شبکه اجتماعی خودشان چشم پوشی کنند!!!
163. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری گوگل پلاس: منطقی است که گوگل به پلاس های آمده از اکانت های معتبر، بیشتر از اکانت های فاقد تعداد زیادی دنبال کننده وزن می دهد.
164. نویسندگی گوگل پلاس معتبر: در فوریه 2013 CEO گوگل اریک اشمیت به وضوح اعلام کرد که:
درون نتایج جستجو اطلاعات سعی می شود که به صورت آنلاین اعتبار سنجی شوند و پروفایل های معتبر نسبت به پروفایل های فاقد اعتبار در رده های بالاتر قرار گیرند که نتیجه آن این است که کاربران بصورت طبیعی روی نتایج بالاتر بیشتر کلیک می کنند.
نویسندگی یک نویسنده معتبر می تواند نشانه ای از اعتماد باشد.
165. ارتباط سیگنال اجتماعی: گوگل محتملاً از اطلاعات ارتباطی اطراف لینک (اشتراک اکانت، محتوا و متن حاشیه) استفاده می کند.
166. سیگنال های اجتماعی سایت محور: سیگنال های اجتماعی گسترده سایت می تواند باعث افزایش قدرت نویسندگی سایت شود که در نهایت باعث جستجو ی بیشتر تمامی صفحات سایت می گردد.

در این مقاله بنده کلمه محتملا را بارها به کار بردم و آن را bold هم کردم ! برای این که حواستان باشد که این ها قطعی نیستند اما بنده بر اساس تجربه و بررسی های متعدد به این نتایج رسیدم و آن ها را به شما هم گفتم …

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی