آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

سایت نیو سئو بر بلندای آموزش سئو ایران

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ

آموزش سئو,امیر قمصری,بهترین سایت آموزش سئو


لطفا این مقاله را تا پایان با دقت بخوانید …

می خواهم به شما بازدیدکنندگان و دوستان عزیزم بابت انتخاب سایت نیو سئو تبریک بگویم.

این اتفاق بزرگ و تاریخی سه هفته پیش رخ داد اما به جهت بررسی دقیق سایت از سوی گوگل و ثبات آن صبر کردم تا گوگل از انتخاب خود مطمئن شود و سپس این افتخار را اعلام کنم.

سایت نیو سئو توانست در یکی از دو عبارت کلیدی اول و پرجستجوی سئو ایران در طی تنها سه ماه با اقتدار در جایگاه اول گوگل قرار بگیرد.

آن عبارت کلیدی “آموزش سئو” است.

آموزش سئو,امیر قمصری,بهترین سایت آموزش سئو

اگر من خودم را جای شما بگذارم این سوال در ذهنم پیش می آید که چرا این اتفاق را امیر قمصری تاریخی نامیده و این همه بزرگ می کند ؟

اما پاسخ امیر قمصری :

بر اساس مقالات ارائه شده در سایت نیو سئو و تجارب ارزشمند بنده بالا آوردن هر عبارت کلیدی و پرطرفدار در گوگل امکان پذیر است و در بسیاری از مواقع حتی اول شدن آن از دسترس دور نیست.اما نکته حائر اهمیت در اول شدن سایت نیو سئو آن است که این سایت با بزرگان سئو ایران رقابت کرده است نه با چند سایت معمولی و یا حتی قوی که چیزی از سئو نمی دانند !

برای مثال اول شدن در کلمه ای مانند “فروش اینترنتی چای سبز” بسیار بسیار ساده تر از آموزش سئوست.چرا که قطعا همه افرادی که از این نوع محتوا دارند دنبال سئو کردن سایت خود نیستند و بنابراین علاوه بر اینکه تعداد سایت هایی که در این زمینه کار می کنند بسیار کمتر از سایت های فعال در عرصه سئو هستند بلکه تعداد رقبای این عرصه هم خیلی کمتر از مبحث سئو است.

حال آنکه نیو سئو در طی تنها سه ماه با تعداد بسیار بسیار زیادی رقیب ، رقابتی صحیح و منطقی کرد و در این میان خیلی راحت از سایت هایی که فقط ادعای دانش سئو دارند و تعداد آن ها هم کم نیست گوی سبقت را ربود.

اگر کمی به صفحه اول گوگل در جستجوی عبارت “آموزش سئو” دقت بفرمایید خواهید دید تمامی دامنه ها عمر بسیار بالاتری نسبت به دامنه 5 ماهه نیو سئو دارد و لینک های اول بالای 3 سال عمر دارند و در واقع گذر از این سایت ها همان مبحث تاریخی بودن این اتفاق را اثبات می نماید !

متاسفانه ما در زبان فارسی ضرب المثل های عجیب و اشتباه زیادی داریم که “کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد” یکی از آن هاست.

چطور آن هایی که در رادیو و تلویزیون حرف از سئو می زنند و همواره ادعای این دانش را دارند سایت های خودشان به زور به صفحه اول گوگل می رسد ؟!!

در واقع آن ها بر چه اساسی ادعا می کنند ؟!!!!!!!!!! و متاسفانه باید این را هم پرسید که آن ها را چه کسانی و براساس چه اصولی انتخاب کرده اند ؟!!!!

مگر غیر از این است که بهترین رزومه برای هر فردی نشان دادن مستقیم توانایی اوست ؟!!

و چنین است که بنده ادعا می کنم می توانم در گوگل هر کاری انجام دهم و آن را از حالت بالقوه به حالت بالفعل درآورده ام و در دفتر مشاور عالی شهردار تهران وقتی از بنده در مورد رزومه پرسیده شد تنها به سایت خودم اشاره کردم و گفتم منی که در مدت زمان کوتاهی تمام رقبای خودم را از پیش رو برداشته ام و مدارک آن هم از خود گوگل مشخص است چه نیازی دارم به تایید دیگران ! (و آنجا بود که همه سکوت کردند !!!)

امروز 4 آبان ماه سال 1393 است و بنده به جای رزومه های دیگر به هر کسی که بخواهد به بنده پروژه ای اعطا کند فقط و فقط وضعیت سایت خودم در عبارات کلیدی عرصه سئو سایت را نشان می دهم نه ده ها سایت دیگری را که به رتبه اول رساندم ، چرا که معتقدم نباید کوزه گر از کوزه شکسته آب بخورد !!!

در پایان باز هم اشاره می کنم که وضعیت سایت نیو سئو در گوگل از انجام آموزش هایی که در همین سایت قرار داده شده اند صورت پذیرفته است.پس باز هم بیش از پیش تاکید می کنم تمام مقالات سایت نیو سئو را با دقت بخوانید.

  • FNS

نظرات (۱)

ممنون خیلی مفید بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی