آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا ساختار لینک ناقص برای سئو سایت موثر است

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ
آموزش ساخت بک لینک,بک لینک رایگان,سئو سایت

علی رغم اینکه این سوال کمی سنگین به نظر می رسد ، در واقع پاسخ به آن خیلی واضح است !

ساختار لینک ناقص روشی برای پیدا کردن لینک های ناقص در صفحات وب و اطلاع دادن این موضوع به وبمستران است لذا میتوان تلاش کرد تا چنین لینک هایی را برای سایت خودتان (مرتبط) به چنگ آورید.

بنده به این روش بسیار علاقه مند هستم و با استفاده از آن بسیاری لینک های قوی را در گذشته جمع آوری کرده ام. همانطور که گفتم، جست و جو برای لینک غیرقانونی نیست و ساختار لینک ناقص، یک بازی برد برد برای صاحب سایت با لینک ناقص و شما به عنوان فروشنده بشمار می رود.

به زودی بنده آموزشی را برای شما قرار خواهم داد که در مورد چگونگی پیدا کردن و سپس ساختن لینک های ناقص است که این آموزش قطعا بهترین مقاله اراده شده در ایران در زمینه ساخت بک لینک های تاثیرگذار و قوی است که پیش بینی میکنم به مقاله ای تاریخی تبدیل شود.

بنده در جهت بهبود وضعیت سئو سایت نیوسئو با توجه به کمبود زمانم فقط کمی از این روش استفاده کردم و همانطور که پیش بینی میکردم خیلی سریع تاثیر خود را نمایان ساخت !

مطمئنا این امر بخشی از سئوی قانونی محسوب می شود و باید مورد استفاده قرار گیرد.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی