آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

بررسی سئو سایت فارسروید

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ
بررسی سئو سایت,سئو سازی وردپرس,فارسروید قیمت

ابتدا ، عذرخواهی میکنم از شما سروارن گرامی که چند روزی سایت نیو سئو بروز نشده است.دلیل این رخداد جلسات کاری حوزه تجارت الکترونیک بنده در شهرداری تهران و … بوده که تمرکز بنده را کمی از نیو سئو دور کرده بود.به امید خدا از امروز مثل قبل سایت بروزرسانی خواهد شد.

امروز یکی دیگر از سایت های درخواستی را با هم آنالیز می کنیم که نام آن فارسروید می باشد و از جمله سایت های قوی ایران در زمینه ارائه خدمات آندرویدی می باشد.

تا جایی که بنده می دانم (به صورت عمومی نه تخصصی) این سایت مدت زمان زیادی نیست که در عرصه وب پا جای پای بزرگان گذاشته است اما به خوبی توانسته جایگاهی خاص برای خود دست و پا کند.

تاریخ تحلیل : 28 مهر 1393

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 5911

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 114

پیج رنک گوگل : 2

امتیاز سئو جهانی : 100%

تعداد بک لینک : حدود 1997 لینک

عمر دامنه : حدودا 1 سال

محل سرور : اروپا

رتبه محتوای بی ارزش : 43.20% که بد است

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 4.37 که برای این نوع سایت عالی است

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 4:17 که برای این نوع سایت عالی است

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 80

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 7

میزان محبوبیت تویتر : حدودا 9

اطلاعات تحلیلی

– cms این سایت مثل سایت ایران ناز وردپرس می باشد (در واقع مثل خیلی از سایت های برتر دیگر که با سئو میانه ی خوبی دارند).

– سایت مپ این سایت با استفاده از پلاگین قدرتمند google sitemaps generator ساخته شده است که از دیرباز این پلاگین شهرت زیادی برای استفاده کنندگان وردپرس داشته است.

– کدنویسی قالب این سایت هم، ساده و در عین حال کارآمد است و هنوز نزد گوگل محبوب شمرده می شود.

تبلیغات در این سایت در جایگاه های مناسبی قرار داده شده است و حجم آن ها هم تا جایی که بررسی شد بهینه است (البته وجود پاپ آپ در این سایت با توجه به بروزرسانی های اخیر گوگل و اعلام مضرات قرار دادن این نوع تبلیغات ، به سایت صدمه خواهد زد).اما نکته قابل تامل آن است که با ورودی زیادی این سایت از گوگل و رنک قابل توجه آن تعداد تبلیغات در این سایت کم است که این اگر بر اساس نظر مدیر سایت باشد بسیار قابل تحسین است.

– تصاویر اخبار صفحه اول این سایت همگی شامل تگ مهم alt هستند و البته بهتر بود به جای استفاده از عنوان در تگ alt از کلمات کلیدی مهم خبر استفاده می کردند و عنوان را در تگ title قرار می دادند.

– بحث تولید کلمات کلیدی مناسب در این سایت رعایت نشده است و این جای تعجب برای بنده دارد که سایتی با این سطح مناسب در نگاه گوگل چرا کلمات کلیدی پرکلیک را استفاده نمی کند !

– این سایت دارای تگ keywords نبوده و عملا برای موتورهای جستجوگری مثل یاهو ارزش زیادی قائل نشده است تگ description هم اصلا اصولی پرنشده است (البته این انالیز تگ ها فقط به صفحه اصلی مربوط است)

– آدرس صفحات داخلی این سایت بسیار بسیار خوب است و من به نوبه خودم از نویسنده این سایت که زمان می گذارد و url های بهینه تولید می کند ممنونم.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی در این سایت هم بسیار بد است.در واقع فقط به صورت اتوماتیک از مطالب مرتبط استفاده شده است و از تگ های مهم h آن گونه که باید بهره نبرده اند.

در کل باید بگوییم سورس بهینه این سایت ، تولید محتوای ارزشمند و پرطرفدار و ساخت لینک های منحصربفرد و بهینه رمز موفقیت این سایت در بحث سئو سایت است.

یکی دیگر از نکاتی که بنده را مجاب کرد تا درباره آن بنویسم پاسخ گویی باحوصله و دقیق به نظرات کاربران است که حتی در برخی از پست ها می بینید که 10 ها نظر به صورت کامل پاسخ داده شده اند و نشان از تفکر والای مدیران این سایت است.

خیلی خوشحال شدم که سایتی در حد بیتوته دیدم و آنالیز کردم.به زودی منتظر آنالیز برترین سایت سئو شده ایران یعنی بیتوته باشید …

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی