آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا آدرس های کوتاه برای رنکینگ مفید هستند

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ق.ظ

آیا آدرس های کوتاه برای رنکینگ مفید هستند

آدرس کوتاه,انتخاب عنوان خوب,تاثیر آدرس در سئو

آیا آدرس های کوتاه نسبت به آدرس های طولانی رنک بهتری کسب می کنند؟

خب بنده معتقدم  این طور نیست که شما بخاطر داشتن آدرس های طولانی مجازات شوید (مگر اینکه در کلمات کلیدی زیاده روی کرده باشید)، یا اینکه برای آدرس های کوتاه امتیاز خاصی در رنکینگ بدست آورید. آدرس های کوتاه مطمئناً SERPها شسته رفته تری بنظر می رسند و قابلیت اشتراک گذاری بالاتری دارند.

شخصاً به آدرس های 2 الی 4 کلمه ای (البته یا یک هایفن بینشان!) همراه با تعدادی از کلمات کلیدی کاملا مرتبط برای صفحه/مقاله علاقه مند هستم. www.beytoote.com این کار را به خوبی انجام می دهد (مانند کارهای خوب دیگری که انجام می دهند).

بنابراین بنده معتقدم آدرس های کوتاه ارزش خاصی برای سئو سایت ندارند ولی در عین حال به جهت جذب مخاطب ، اشتراک گذاری و اینکه کاربر بعد از یک بار ورود بتواند آدرس آن صفحه را حفظ کند و در مراجعات بعدی دچار مشکل و سردرگمی نشود ، ارزش دارد.از طرفی دیگر حتما این دو الی 4 کلمه باید مهمترین کلمات کلیدی مقاله شما باشند که خوب بر اساس مقاله انتخاب عنوان خوب باید این کلمات در عنوان هم باشند.

در عین حال نظر شخصی بنده استفاده از کلمات انگلیسی در url هاست (چرا که نیاز به استفاده از کدینگ در ثبت گوگل ندارند) و همچنین پیشنهاد اکید میکنم که اگر از کلمات انگلیسی استفاده می کنید سعی کنید یک جمله معنادار بسازید !

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی