آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

ctr چیست,افزایش بازدید,سئو سایت


به عبارتی دیگر آیا گوگل هنگام محاسبه رنک صفحات از Ctr استفاده می کند؟

نکند می پرسید ctr چیست ؟!!! منظور کلیک بر روی لینک های ظاهر شده در نتایج جستجو از سایت شماست.

بین سئوکاران در این مورد نیز اختلاف است.

مسئله ای که من دارم این است که این مورد را براحتی می توان دستکاری نمود. فقط کافیست به تعدادی تیم در اقسا نقاط دنیا پول بدهید تا روی نتایج شما در SERPها کلیک کنند و شاهد بالارفتن محسوس رنکینگ و افزایش بازدید خود باشید.

بنابراین شخصاً فکر نمی کنم که این مورد یک فاکتور رنکینگ بشمار رود (حداقل نه یک مورد واضح و مطمئن)، اما از آنجاییکه بین سئوکاران اختلاف نظر وجود دارد این مورد را نامطمئن در نظر میگیرم. من حدس می زنم که اگر نتیجه خاصی هیچگاه کلیکی دریافت نکند ممکن است نشانه ای از عدم تعلق آن نتیجه به جستجوی مورد نظر باشد.

واضح است که شما می خواهید مطمئن شوید که نتایج شما تا حد امکان جذاب باشند (عنوان خوب، توصیفات متا و …) تا حداکثر ترافیک را برای شما به ارمغان بیاورند.

سعی کردم کمی این بحث را باز کنم اما واقعا وقتی فکر میکنم به نتیجه قطعی نمی رسم.اگر گوگل تعداد کلیک ها بر روی لینک ها را نشمارد یکی از فاکتورهای خود برای میزان محبوبیت لینک ها در بحث سئو سایت را از دست می دهد پس من فکر میکنم بهترین نتیجه ای که بتوان گرفت این است که گوگل این میزان محبوبیت را می سنجد اما از آن به گونه ای استفاده می کند که محسوس نباشد.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی