آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها


افزایش ترافیک,طراحی ریسپانسیو سایت,طراحی سایت در سئو

بنده اول این مقاله باید عذرخواهی کنم بابت عنوان مجهول آن ! -> عذر خواهی مرا بپذیرید.

چند دقیقه ای روی عنوان فکر کردم اما نتوانستم بهترین عنوان (برای اینکه شما دوستان عزیزم آن را متوجه شوید) را به درستی انتخاب کنم.

اما در کل باید خدمت شما عرض کنم که در این مقاله می خواهم از اهمیت لود صحیح ساختار سایت در موبایل ها صحبت کنم.

وبگردی با موبایل گسترده و در حال بیشتر شدن است. ممکن است شما در همین لحظه دارید این مقاله را از طریق موبایلتان مطالعه می کنید.

15% از ترافیک من در تیر ماه از طریق موبایل بود.

بنابراین واضح است که از نگاهی کاربردی، شما علاقه مند هستید که سایتتان از طریق موبایل بخوبی نمایش داده شود (بنده responsive layout را پیشنهاد می دهم)

اما آیا داشتن سایتی با طراحی خاص به گونه ای که خیلی راحت بر روی موبایل نمایش داده شود باعث بهبود ترافیک و رنک شما می شود؟

نظر مت کات در سال 2013 :

اگر محیط موبایلی ندارید … وقت آن است روی آن کار کنید

این صحبت به خوبی تاییدی است بر اینکه محیط موبایلی یکی از فاکتورهای کیفیت است (یا بزودی خواهد بود) بنابراین مطمئن شوید سایت تان محیط موبایلی را در اولویت دارد.

قطعا این امر دلیل این موضوع است که گوگل به این سایت ها رنک بالاتری در جستجوهای موبایلی می دهد.

در واقع اگر من خودم را جای شما بگذارم در اولین گام این سوال در ذهنم پیش می آید که آیا منظور ساخت اپلیکیشن برای سایتمان است ؟

خیر.منظور این است که همین نسخه تحت وب سایت شما باید خود را منطبق بر تغییر سایز در موبایل ها و تبلت ها به گونه ای تغییر دهد که تمام محتوا کاملا و به راحتی قابل مشاهده باشد.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی