آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

بررسی سئو سایت ورزش 3

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ
بررسی سئو سایت,بررسی سئو سایت,بررسی سئو قالب

با توجه به اینکه بحث صحبت در مورد سایت های بزرگ و پربازدید همواره از سوی کاربران نیوسئو بسیار مطرح می گردد برآن شدم تا برخی از سایت های متفاوت ایران را کم کم مورد بررسی قرار دهم تا هم شما دوستان عزیزم با تیترهای اصلی بررسی سئو یک سایت آشنا شوید و هم کمی از مدیران سایت های بزرگ گلایه کنم که چرا از سئو در ایران خیلی کم استقبال می شود.

به عنوان اولین سایت ، ورزش 3 را انتخاب کردم چرا که این سایت در این تاریخ رتبه 4 الکسا ایران را دارا می باشد و پربازدیدترین سایت ایرانی محسوب می شود (اگر در ذهنتان این سوال پیش آمد ،  پس بلاگفا که 3 است چه جایگاهی دارد باید یادآور شوم بلاگفا سیستم بلاگ دهی است و کلا داستان متفاوتی دارد)

تاریخ تحلیل : 4 شهریور 1393

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 305

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 4

پیج رنک گوگل : 5

امتیاز سئو جهانی : 81%

تعداد بک لینک : حدود 9757 لینک

عمر دامنه : حدودا سه سال و شش ماه قبل

محل سرور : ایران

رتبه محتوای بی ارزش : 18.50% که عالی است

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 8.54 که عالی است

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 11 دقیقه که عالی است

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 1554

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 15183

میزان محبوبیت تویتر : حدودا 815

اطلاعات تحلیلی

– جالب است که این سایت در آدرس http://www.varzesh3.com/sitemap.xml که مربوط به سایت مپ آن می شود دارای ارور می باشد !

– در بحث کدنویسی قالب متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h یا استفاده نشده است و یا نادرست استفاده شده است.

– محتوای موجود در تگ keywords بسیار خوب هستند ولی تعداد آن ها کمی زیاد است.

– محتوای موجود در تگ description بسیار ضعیف هستند و اصلا بهینه سازی نشده اند.

– کلمات کلیدی که در مطالب این سایت اخیرا استفاده میشود اکثرا ناصحیح انتخاب می شوند.

– آدرس های مطالب این سایت تقریبا 20% بهینه هستند و بسیاری از نکات آدرسی دهی بهینه که از سوی خود گوگل به آن اشاره شده در این سایت رعایت نشده است !

– چیدمان تبلیغات عالی است و کاملا مورد تایید است.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی بسیار بسیار ضعیف است.

– این سایت بر اساس اطلاعات دوستان عزیزم قبلا بر اساس دامین football3 در تلویزیون تبلیغ می شده است که البته مدت هاست که حتی ریدایرکت هم نمی شود و نمی توان گقت تاثیری بر سئو این سایت داشته است اما قطعا بر الکسای آن تاثیرگذار بوده است.

اگر بنده خودم را جای شما بگذارم این سوال برایم پیش می آید که با این وضعیت بد سئو چگونه این سایت در رتبه 4 الکسا سروری می کند و این همه بازدیدکننده دارد ؟

باید عرض کنم اولا سه فاکتور تاثیرگذار Bounce Rate ، Daily Pageviews per Visitor و Daily Time on Site در سایت ورزش 3 در وضعیت عالی به سر می برند که این خود در گوگل تاثیر دارد (البته به این فکر کنید که اگر سایر فاکتورها هم خوب بودند چه می شــــــــــــــــــــــد؟!!!)

ثانیا این سایت تنها حدود 18% ورودی هایش از گوگل است و همچنین باید اشاره کرد که اکثر بازدیدکنندگان این سایت ثابت هستند و هر روز بارها به این سایت سر می زنند تا جدیدترین اخبار مربوط به دنیای ورزش که اکثر آن ها را هم خود تیم محتوای ورزش 3 تولید می کنند را مشاهده کنند.

در کل باید بگویم اگر ورزش 3 امتیاز سئوی خوبی داشت واقعا ابرقدرتی بی رقیب می شد … اما متاسفانه به نظر می رسد مدیران این سایت امر بسیار مهم سئو سایت را یا فراموش کرده اند و یا برایشان ارزشی ندارد !!!!

به زودی به سایت هایی خواهیم رسید که علاوه بر ورودی ثابت بالا ورودی زیادی هم از گوگل دارند و آنجا از تفاوت سود آن سایت ها با ورزش 3 سخن خواهم گفت.

به امید کشوری پر از سایت های سئو شده !

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی