آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها
افزایش بازدید,افزایش ترافیک,سئو سایت

با رشد سایت تان پی خواهید برد که بطور منطقی روز به روز نکات مختلفی در امر ترافیک از سوی گوگل اعمال می شود. این موضوع شبیه یک فلات بنظر می رسد. برای مثال روزی 100 ، 200 یا تعداد دیگری بازدیدکننده .

این نکته نشان می دهد که در واقع گوگل بر اساس پارامترهای مشخصی روزانه کلاهی روی میزان ترافیک دریافتی سایت شما قرار می دهد، بنابراین می بینید که با رسیدن به حد روزانه تحمیل شده، دیگر در نتایج جستجو نشان داده نمی شوید (در آن روز).

آیا موضوع این است؟

خب، بحث بسیاری در موضوع حد ترافیک به عنوان شاخصی در سال 2010 شروع شد و بسیاری از وبمستران بطور قطع فکر می کنند که موضوع مهمی است.

با این حال، پرسش این که آیا الگوریتمی برای حد ترافیک در بسیاری از جلسات برای گوگل نشینان مطرح شده است و آنها بطورشفاف اظهار داشته اند که برنامه خاصی برای اینکار وجود ندارد.

بنده هم پس از بررسی روند پیشرفت و ثبات چند سایت بزرگ به نتایجی رسیدم اما برای اینکه بتوانم نتایج حاصله را به شما دوستان عزیزم عرضه کنم باید اطمینان حاصل می شد.به همین جهت به سایت های بزرگان سئو جهان سری زدم و مطمئن شدم که واقعا هر داستانی که قبلا بوده در حال حاضر گوگل هیچ حدی را برای میزان ترافیک یا بازدید یک سایت مشخص نمی کند.

بنده باز هم پیشنهاد می کنم فقط بر روی تولید محتوای ارزشمند و کاربرپسند تمرکز کنید و همچنین از سئو سایت هم غافل نشوید و سایر موارد و در واقع پیشرفت خود را به دست گوگل بسپارید.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی