آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا گوگل می تواند CSS را بخواند

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ
بررسی css سایت,تاثیر css بر سئو,طراحی سایت با سئو

این سوال بارها توسط همکاران طراحم از بنده سوال شد تا برآن شدم برای پاسخ قطعی به آن ها کمی بررسی و آزمایش کنم و در نهایت این مقاله را منتشر کنم.

برای راحت تر بیان کردم نتایج ، اجازه دهید یک سوال هم من از شما بپرسم :

آیا شما حجم بالایی از مطالب متنی را با استفاده از CSS خارج از صفحه قرار می دهید؟

پیشنهاد می کنم دیگر این کار را انجام ندهید.

همین الآن اقدام کنید !

 مطمئنا گوگل می تواند CSS را بخواند ، و اغلب اینکار را انجام می دهد و خیلی راحت سایت شما را برای هر حقه کثیفی تنبیه می کند. آن ها مدت هاست این کار را انجام می دهند و رو نمی کنند.

مثلا من اگر خودم را جای شما بگذارم باید فکر کنم که مثلا از کد display:none استفاده کنم تا مطالبی که نمی خواهم در صفحه نمایش داده شوند ، دیده نشوند اما گوگل خیلی راحت این کد ساده و کدهای خیلی پیچیده تر از این کد را شناسایی می کند و …

من که می ترسم با گوگل شوخی کنم .شما چطور ؟!!!

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی