آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها
افزایش بازدید,بهینه سازی سایت,سئو سایت

اعتقاد/نگرانی زیادی وجود دارد که گوگل از اطلاعات جمع آوری شده توسط سیستم آنالیزش به عنوان فاکتوری برای رنک دهی به سایت استفاده می کند.

در مطالب قبلی به بی پایه و اساس بودن این نظریه پرداخته ایم، لذا با توجه به این مسئله چه داده هایی ممکن است توسط گوگل مورد استفاده قرار گیرد؟ تعدادی از این قبیل موارد که افراد نگرانش هستند عبارت اند از:

  • تعداد صفحات در هر بازدید (نشانه ای از کارایی و کاربرد)
  • زمان/مدت هر بازدید
  • بازدیدکنندگان تکراری (نشانه ای از گیرا بودن مطلب)

با اینکه این موضوع کاملا واضح و شفاف است اما مت کات در ویدئویی در سال 2011 به این پرسش پاسخ داده است.

در واقع باید در نظر بگیرید که گوگل برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد سایت شما (اطلاعاتی که برای آنالیز نیاز دارد) نیازی به گوگل آنالیز ندارد و عملا اگر توصیه کرده از این سرویس و یا سرویس وب مستر تولز استفاده نمایید فقط برای خودتان است و دیگر هیچ !

قطعا افزایش بازدید تعداد صفحاتی که در یک ورود توسط یک آیپی اتفاق می افتد در بحث بررسی سئو سایت موثر است و البته همچنین مدت زمانی که یک آیپی در سایت شما باقی می ماند.وقتی مطالب شما به گونه ای بهینه سازی و تولید شده باشند که ارزش مشاهده داشته باشند دیگر نباید هرگز نگران باشید.

صفحات هرز مطمئنا از سیستم آنالیز گوگل (تا جایی که بنده اطلاع دارم) و همچنین دیگر امکانات گوگل استفاده نمی کنند، چرا که ما می خواهیم افراد برای استفاده از آن احساس راحتی کنند و … لذا بهره ببرند!

بنابراین آرامش خاطر داشته باشید، چرا که گوگل از اطلاعات آنالیز سایت شما علیه خودتان استفاده نمی کند!

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی