آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا کلمات کلیدی در آدرس فاکتور سئو سایت است

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

بهینه سازی url مقالات,سئو سازی,سئو سایت


بحث کلمات کلیدی در url مطالب سایت ها مدتی است بارها از بنده سوال می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم که این مقاله و مقاله بعدی را در زمینه تاثیر کلمات کلیدی موجود در آدرس صفحات بر روی سئو سایت منتشر کنم.

هر لیستی از فاکتورهای رنکینگ که دیده ام شامل کلمات کلیدی در آدرس بوده است، با این حال، تغییری که این موضوع امروزه دارد امری حاشیه ای است (به راحتی قابل دستکاری است).

البته قطعا باید حواستان به اسپم شدن باشد و نهایتا از 2 یا 3 کلمه کلیدی استفاده کنید.

من اگر خودم را به جای شما بگذارم باید اینجا بگویم که ترجیح می دهم نهایتا 4 یا 5 کلمه در url مقالات خودم قرار دهم و در این url ها از 2 یا 3 کلمه کلیدی این مقاله که بهتر است در عنوان هم آمده باشد ، استفاده نمایم.

همیشه سعی میکنم آدرس خاص مقالاتم به گونه ای باشد که مخاطبانم با اولین نگاه به آن بتوانند آن را به خاطر بسپارند و در مراجعات بعدی مستقیم به آن مراجعه کنند.فکر می کنید این کار من برای شما هم در بحث سئوسازی سایت مفید است؟

انتخاب با شماست !

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی