آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا کپی بک لینک رقبایتان برای سئو خوب است

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ

بک لینک رایگان,بک لینک سئو,سئو سازی

اگر مقالات نیوسئو را تا به امروز کامل بررسی کرده باشید پاسخ و تاثیر بک لینک رقبا در سئو سایت را خودتان باید بدانید.

پاسخ قطعا بله است.

حتما و حتما به دقت این مقاله فوق العاده مهم را بخوانید که تاثیر بسزایی در سئو سایت های شما دارد.

نگاه کردن به مشخصات backlink های سایت های رقیب، یکی از اولین کارهایی است که من بعد از بدست گرفتن سئوی یک سایت انجام می دهم.

یکی از موارد کلیدی، جستجو برای یافتن “محبوب ترین ها” است (سایتها یا صفحاتی که به 2 یا تعداد بیشتری از رقبای شما لینک شده اند). اینها اهداف اصلی برای دستیابی هستند و برای لینک شدن به سایت شما مناسب به نظر می رسند.

مت پیشنهاد می کند هنگامیکه لینک ها را آنالیز می کنید از “سرتان استفاده کنید” ، که نصیحت خیلی خوبی است. دنبال لینک های قوی باشید و از لینکهای پست و بی ارزش فاصله بگیرید.

بنابراین کپی کردن لینکهای رقبایتان بدون شک و تردید یکی از راهکارهای سئو است.

شما بایستی این کار را با دیگر تاکتیک های ساخت لینک مقایسه کنید تا به ارزش کار پی ببرید.

دقت داشته باشید که به این کار دزدی نمی گویند بلکه زرنگی می گویند.

فرض کنید شما رقیب من هستید و می خواهید با استفاده از سایت های من (که البته از قبل هم بررسی کردید که سایت من در گوگل جایگاه والایی دارد) سایت خودتان را نیز بالا بکشید.برای همین اولین چیزی که باید در ذهن شما جرقه بزند این است که این سوال پیش بیاید : چرا سایت او بهتر از سایت های دیگران است ؟

کمی صمیمی تر -> حالا وقتشه که یه دوری مقالات نیوسئو رو کرده باشی و یادت بیاد که چه ارزش بالایی داره دریافت لینک از سایت های دیگه و پیش خودت بگی شاید این سایت هم لینک های خوبی گرفته باشه.حالا واسه اینکه از این مسئله مطمئن بشی کافیه بری از طریق سایت هایی مثل سایت moz.com نگاهی به بک لینک های سایت من بندازی و وقتی دیدی بـــــــــــــــــــــــــــله عجب لینک های توپی گرفته می فهمی که درست فکر کردی و حالا باید سریع توام بری تو اون سایت ها برای خودت لینک بسازی.

تاکید می کنم دوباره : این مقاله یکی از مهمترین مقالات آموزش سئو سایت بود.حتما از آن استفاده کنید (مطمئن هستم خیلی از سئوکاران محترم برای آموزش این مطلب از بنده ناراحت شده اند چون این جزو اون فوت و فن های اصلی اساتید سئو محسوب می شود)

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی