آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آموزش سئو,آموزش لینک دادن,بک لینک برای وبلاگ

سه نوع تفکر در مورد لینک های متنوع موجود در یک صفحه شامل مطلب وجود دارد.

اجازه بدهید رنک صفحه را بر اساس مثال فرضی 100 امتیاز (صرفا جهت روشنتر شدن موضوع) و وجود 10 لینک در صفحه تقسیم بندی کنیم (شامل 9 لینک مختلف و دو لینک مشابه).

  1. صفحه با 2 لینک، 20 امتیاز از رنک صفحه را بدست می آورد.
  2. صفحه 11.11 امتیاز از رنک صفحه را بدست می آورد (یعنی 100 امتیاز تقسیم بر 9) و بر حسب anchor text (فرض کنید دو لینک anchor text های متفاوتی دارند) هر کدام نیمی از حالت نرمال را بدست آورده اند.
  3. صفحه 11.11 امتیاز از رنک صفحه را بدست می آورد و فقط anchor text لینک اول به عنوان معیار رنک استفاده می شود (یعنی لینک دوم نادیده گرفته شود).

پاسخ قطعی در این مورد وجود ندارد (تا جاییکه من اطلاع دارم) بنابراین من به سمت گزینه دوم حرکت می کنم. این امر باعث می شود که تلاش خوبی شکل بگیرد و برای هر صفحه فقط یک لینک داخلی در نظر گرفته شود اما این چیزی نیست که من خودم را درگیرش کنم.

شاید مثال را درست درک نکرده باشید ، به همین سبب یک توضیح کلی میدهم برای شما دوستان عزیزم :

در هر سایت صفحاتی با رنک بالاتر وجود دارند (حتما می دانید که گوگل برای هر صفحه یک رنک در نظر میگیرد و همه جای سایت رنک ثابتی ندارد) .حال اگر شما در صفحات دارای رنک بیشتر صفحات دیگر را لینک کنید این رنک به ان ها هم می تواند کم کم منتقل شود.

نمونه بارز این اتفاق در زمانی است که سایت شما تازه راه اندازی شده است.حتما دیده اید که اولین صفحه ای که رنک می گیرد عموما صفحه اصلی است و البته بیشترین رنک در بین صفحات سایت را هم عموما همین صفحه دارد.و این به دلیل این است که بیش از 80% صفحات داخلی سایت به صفحه اصلی لینک داده اند …


منبع : نیو سئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی