آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آموزش ساخت بهترین نوع لینک

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ق.ظ

anchor text چیست,آموزش سئو,استفاده از anchor text

 

به نظر می رسد بخش قابل توجهی از بهینه سازی پنگوئن برای مقابله با بهینه سازی از طریق سایت های لینک دهنده (بک لینک دهنده) است. سئوکاران ساوی (یک گروه معروف در بحث تحلیل سئو در جهان) درباره ی مفهوم anchor text سالها نگران بوده اند و آپدیت پنگوئن فقط تاکید کرد که anchor text طبیعی در حال حاضر برای بهینه سازی سایت مهم است.

چه چیزی یک anchor text مناسب تولید می کند؟

در واقع به نظر من استفاده از 60% لینک های غیر هدفمند و 40% کاملا هدفمند می تواند ترکیبی خوب برای رسیدن به هدف باشد.

من معتقدم که این موضوع مسئله ای مهم است که می خواهم در آینده روی آن مطالعه بیشتری داشته باشم.

در این مطلب من نتایج مطالعه ای مختصر روی 9 وبسایت را قرار داده ام. هر وبسایتی که برای این آنالیز انتخاب شده است، سایتی معتبر است و رنک خوبی برای کلمات کلیدی مهم دارد و البته ناگفته نماند این سایت ها را از همکاران سئو کار خودم در کشور انگلستان به عنوان پیشنهاد دریافت کرده ام.
 

نکاتی در مورد آنالیز:

  • داده های متون از سایت های سورس باز آورده شده است.

  • متن های که به دامنه اصلی اشاره می کنند، برای محاسبات و بررسی بنده استفاده شده اند (همچنین من به رنک صفحات انتخابی دقت کردم که اختلاف چندانی نداشته باشند).

  • تعدادی از لینک های دامنه های اصلی برای بررسی بنده استفاده شد.

  • به سبب روشی که برای فیلتر کردن نتایج استفاده کردم، دامنه و آدرس متن کلیشه ای بصورت فشرده به عنوان متن های برند دار دسته بندی شدند.

  • در واقع من نام محصولات، دسته محصولات و غیره را همانند عبارت های برند دار به حساب نیاورده ام. اگر آنها نیز بررسی می شدند درصد متن های کم ارزش برند دار افزایش می یاقت.

  • هدفهای اصلی: برآورد میزان استفاده از متن های کم ارزش برند دار، بدست آوردن کلمات کلیدی‌ که سایت در آن ها رنک پیدا کرده است و آنالیز اینکه چقدر کلمه کلیدی برای یک متن تولید شده استفاده شده است.

نتیجه گیری نهایی

  1. اکثریت لینک های آنالیز شده (حدود 55 تا 75 درصد) شامل برند/نام وبسایت در متن دارای anchor text هستند.

  2. بیشتر anchor text ها طبیعی رایج، تنوعی از نام برند و آدرس وبسایت است.

  3. anchor text های دقیق (منظور عباراتی است که دقیقا به محتوای صفحه لینک شده اشاره داشته باشند) به ندرت یافت می شوند (ظاهرا همیشه نیازی به آنها برای رنکینگ نیست، حتی برای کلمات کلیدی پرکاربرد).

  4. عبارت های منطبق با anchor text ها همچنان غیررایج هستند (یعنی اینگونه نبود که عبارات لینک شده با در متون یا پاراگراف هایی قرار داشته باشند که دقیقا به آن عبارت اشاره دارند)

 

مشخصات anchor text های طبیعی چیست؟

با استفاده از داده های مطالعات، بررسی ها و تحلیل های سایت های مذکور پیشنهاد میکنم که :

مشخصات لینک طبیعی در درجه اول بشدت به anchor text های برنددار (بعضی از آنها امکان دارد شامل کلمات کلیدی نیز باشد)، و در درجه دوم به بخشی از کلمات کلیدی منطبق با anchor text ها (مانند اینجا کلیک کنید، وبسایت و …) و به مقدار خیلی کمی به anchor text های کاملا منطبق در آن وابسته است.

اگر پاراگراف بالا را متوجه نشده اید دوباره و حتی ده باره بخوانید و اگر سوالی داشتید حتما و حتما ازم بپرسید.

با توجه به داده های مطالعات من و مطالعات دوستم ، من معتقدم که پیروی از نکات تحلیلی و اجرا شده ارزش زیادی دارد :

  1. 60% برند، برند+کلمه کلیدی، و anchor text های غیر هدفمند

  2. 30% بخش محتوایی، عبارت و جمله منطبق با anchor text های کلیدی

  3. 10% anchor text های کاملا منطبق

من بسیار علاقه مندم که نظرات سئوکارانی که آنالیز خودشان را انجام داده اند و نتایجی غیر از این بدست آورده اند را بشنوم. نتایج شما بر پایه بهینه سازی anchor text  ها چیست؟


منبع : نیو سئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی