آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا گوگل تیمی برای بازدید از سایت ها دارد

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

آموزش سئو,افزایش رتبه سایت در گوگل,افزایش سئو

با اینکه بیشتر بخش های جستجو بصورت الگوریتمی هستند و توسط ربات گوگل فعالیت می کنند ، ولی مطمئنا گوگل تیمی از بازدیدکننده های انسانی در اختیار دارد (برای دقت بالاتر در مجازات)

برخی چیزها که پتانسیل بررسی دستی سایت شما را دارند بشرح زیر است:

  1. اضافه کردن حجم بالایی از مطلب در زمانی کوتاه
  2. سرعت بسیار بالا در ساختن لینک
  3. مطالب تکراری
  4. لینک های خراب

اگر شما واقعا در حال فعالیت صحیح باشید بنابراین چیزی برای مخفی کردن ندارید ، بنابراین مهم نیست که کارمندان گوگل از سایت شما دیدن کنند.

من مثالی می زنم تا کمی راحت تر این بحث مشاهده انسانی را درک کنید :

برای مورد یک فرض کنید شما سایت خود را تازه راه اندازی کرده اید و یا مدت زیادی است که پس از راه اندازی سایت خود همواره روزی 3-4 پست جدید در سایتتان قرار داده اید.حال به بکباره شروع میکنید به قرار دادن ده ها پست جدید در سایت و بروز کردن مکرر سایت (شاید حتی یک ربات در سایت قرار دهید که این کار را انجام دهد)

اینجاست که کارمندان به سایت شما سر می زنند که همین مطلب را بفهمند (آیا ربات پست ارسال می کند ؟ یا انسان پست ارسال می کند ؟ و البته دقت داشته باشید که اگر انسان پست ارسال کند و کپی باشد آن ها فرض را بر این می گذارند که ربات پست ارسال می کند) و زمانی که اطلاعات کافی به دست آوردند از سایت شما می روند و نتایج تحلیل خود را به ربات گوگل تحویل می دهند.

یا مثلا فرض کنید مورد چهارم رخ داده است.به بک باره سایت شما به یک سیستم دیگر تبدیل می شود و یا دیتابیس ان حذف می شود و … که این باعث ایجاد صدها لینک خراب در سایت شما می شود.اینجا باز هم کارمندان به سایت شما سر می زنند تا ببینند دلیل چیست.

لطفا اگر درباره این مطلب سوالات بیشتری دارید در قسمت نظرات بپرسید.به نظر من باید سوالات خیلی زیادی در ذهن وب مستران پیش بیاید !!!

منبع : نیو سئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی