آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

تاثیر تبلیغات بر فروش

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

بودجه بندی تبلیغاتی,بودجه تبلیغات,بودجه تبلیغات بانک

بودجه مایکروسافت برای تبلیغات در سال مالی منتهی به ژوئن 2.6 میلیارد دلار بوده است. اپل در سال مالی خود تا اکتبر 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.
شرکت های دیگر هزینه تبلیغات خود در سال مالی اخیر را در آینده اعلام خواهند کرد اما در سال های گذشته میزان هزینه آنها بصورت زیر است:

بودجه بندی تبلیغاتی,بودجه تبلیغات,بودجه تبلیغات بانک
 
من نموداری در کنار نمودار اصلی رسم کرده ام که درصد هزینه برای تبلیغات از محل بودجه شرکت، در آن مشخص است. توجه کنید که کوکاکولا درصد بیشتری بودجه خود را به نسبت دیگر شرکت ها به تبلیغات اختصاص می دهد.

آیا به نظر شما دوستان عزیز در این بازار نوشابه که خیلی ها به جای اینکه بگویند نوشابه می خواهیم می گویند کوکا می خواهیم ، این شرکت نیازی به این همه تبلیغات دارد ؟!
با این حال، مایکروسافت در حال رسیدن به محدوده 3 تا 5 درصد از فروش است. حتی مورد مصرف بودجه تبلیغات هم مشخص است: مصرف کنندگان. فعالیت تجاری، سرور و ابزارهای بخش های مختلف مایکروسافت نیز ممکن است که بودجه تبلیغات داشته باشند اما مبالغ آن بسیار کمتر از بخش های ویندوز، سرگرمی و بخش آنلاین است.
هنگامی که بودجه تبلیغات به عنوان درصدی از فروش به مصرف کنندگان، در نظر گرفته شد، مایکروسافت ناگهان به بزرگترین پرداخت کننده بودجه تبلیغی تبدیل شد، حتی بیشتر از کوکاکولا. من نمیدانم چطور چنین اتفاقی رخ داده است. بنظر می رسد که مایکروسافت نیز همانند کوکاکولا برای فروش محصولات خود تلاش می کند. کوکاکولا شدیدا برای حفظ برند تجاری خود به عنوان یک کالای مشهور تلاش می کند. آیا بازاریابی مایکروسافت بدین گونه است؟

عجیب است که بدانید شرکتی مثل کوکاکولا حتی روی ماه هم تبلیغ کرده است.
همچنین جالب است که اپل در شرایط مشابه کمتر از 1/12 این مبالغ هزینه می کند. محصولات بهتر، با کیفیت تر و خاص تر، نیاز کمتری به تبلیغات دارند(اما نه اینکه نیازی ندارند.

بهتر است بدانید بسیاری از کوته فکران بازار مجازی و واقعی که خیلی هم ادعا دارند (و تا دلتون بخواد دورمون پر شده از این آدم ها) اولا اصلا نمی دانند تبلیغات در اصل چیست و هدف از آن چیست ثانیا می گویند اصلا چرا تبلیغ ؟!

در همین ایران خودمان مثال بارز بحث تبلیغات صحیح و کارآمد که بسیار هم تاثیرگذار بوده است ، شرکت ایرانسل است.آیا واقعا این شرکت نیازی به تبلیغات دارد ؟!

دارد ؟!!!!!!!!!

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله.همه شرکت ها نیاز به تبلیغات دارند.

نام ایرانسل معتبر است و اکثر افراد می شناسند اما این شرکت در انواع حالت های مختلف در تمام روزهای سال تبلیغ می کند و چنین است که به این عظمت درآمدی تبدیل شده است !

** یادمان نرود که تجارت درست یعنی از هر 100 تومان سود خالص 2 تومان را برداریم و 98 تومان دیگر را تبلیغ کنیم **

منبع : نیو سئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی