آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

افزایش پیج رنک,افزایش پیج رنک سایت,افزایش پیج رنک گوگل

رنک صفحه چیزی بود که در ابتدا گوگل را از دیگر موتورهای جستجو جدا کرد. خوشبختانه شما با اینکه رنک صفحه چیست و چگونه بالا می رود آشنا خواهید شد، اگر این مقاله را مطالعه کنید!

در عکس زیر شمایلی از رنک صفحه و توضیحات مربوط به آن را می بینید.

افزایش پیج رنک,افزایش پیج رنک سایت,افزایش پیج رنک گوگل

بهرحال حتی با الگوریتم های جدید هم قطعا رنک صفحه در رنک سایت شما و درنتیجه نشان دادن آن در موتورهای جستجو، تاثیرگذار است.

برای بهبود رنک صفحه سایت خود، شما می توانید از لینکهای زیادی از سایتهای با پیج رنک 1و2و3و… استفاده کنید یا فقط از 1 لینک سایتهای با پیج رنک بالا (7 و 8 و 9) بهره ببرید.

البته و صد البته به شرط اینکه پیج رنک واقعی داشته باشند نه به صورت تقلبی پیج رنک کسب کرده باشند.

این روش بازاری بزرگ برای فروش لینک درست کرده است، لینک هایی از سایت های با پیج رنک بالا برای کسب درآمدی احمقانه، گوگل طبیعتا این روش را دوست ندارد و با آن مقابله میکند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه تشخیص می دهد ؟!! (این جا باز باید به این اشاره کنم وقتی چنین سوالاتی برای شما پیش می آید یعنی نمی دانید طرف حساب شما کیست. !!! طرف حساب شما گوگل است)

مشکلی بنیادین در این روش بوده و شاید همچنان باشد، هنگامیکه پیج رنک واقعی بطور مداوم آپدیت می شود، گوگل هر سه ماه یکبار پیج رنک سایت را آپدیت می کند. در سال گذشته این آپدیت ها به تعداد کمتری انجام شده است- در حقیقت در سال 2013 فقط دوبار انجام شده است.

خب درس تاریخ کافیه. آیا پیج رنک همچنان یک فاکتور رنکینگ است؟

در یک کلمه، بله. اما جواب مفصل به این سوال تا حدی پیچیده است …

پیج رنک همچنان در حساب یک سایت برای محاسبه رنکینگ صفحه وب لحاظ می شود اما این همه ماجرا نیست و پیج رنک فقط یکی از حدود 200 فاکتور رنکینگ است.

شما معمولا سایتهایی با پیج رنک پایین را دیده اید یا سایت هایی با ورودی گوگل پایین که پیج رنک بالایی دارند، دلیل:

  1. ارتباط

  2. نویسندگی عالی

  3. اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

با توجه به جذب لینک، نصیحت من این است که الویت را لینک هایی بدهید که به مبحث مورد نظر شما نزدیک اند (و ترافیکی واقعی ایجاد می کنند)، نه آنهایی که مربوط به سایتهای با پیج رنک بالا هستند اما غیر مرتبط اند.

باور کنید زبونم داره مو درمیاره از بس تو مقالات مختلفم به این مسئله اشاره کردم !!!

*** پیج رنک همچنان برای سئو مهم است ***

منبع : نیو سئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی