آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

مقدمه بخش سوالات متداول سئو

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ق.ظ

آموزش سئو,افزایش رتبه سایت,افزایش سئو

سئو در سال جدید

سئو می تواند موضوع پیچیده ای باشد، شامل انواع و اقسام ایده ها و نظریات متناقض.

در واقع هدف از مطالب موجود در بخش پرسش و پاسخ سئو در این سایت ، ارائه پاسخی بر سوالات رایج و باورهای غلطی که دست اندر کاران حوزه اینترنت با آن مواجه اند.

در این بخش از سایت من بیش از 80 سوال رایج در زمینه سئو را توضیح خواهم داد و پاسخ هایی مطمئن به این سوالات در اختیار شما وب مستران و سئو کاران عزیز قرار خواهم داد. همچنین لینک هایی از مقالات مرتبط با هر مبحث را نیز از دیگر متخصصین با تجربه امر سئو آورده ام.

این راهنمایی باید هم به عنوان یک منبع مفید برای اشخاص تازه کار در امر سئو باشد و هم یک منبع غنی برای سئوکاران حرفه ای که روی بهبود قسمت های خاصی از موتور جستجو کار می کنند.

باید ذکر کنم بنده یک ایرانی با تجربه 12 سال فعالیت در زمینه وب و همچنین تخصص در انواع امور مربوط به وب سایت ها هستم که در حال حاضر با بیش از 50 سایت برتر ایرانی که 5 تای آن ها جزو 100 سایت برتر ایران هستند همکاری دارم.(این را گفتم که، خودمانی، بتونید رو مطالبی که میزارم اطمینان داشته باشید و بهشون عمل کنید)

سرفصل های مهم شامل:

عوامل رنکینگ کنونی

ساختمان لینک

تحریم های گوگل

وبلاگ نویسی

اعتمادسازی

همچنین من همواره دستورالعمل را با تغییرات سئو در سطح جهان بروز خواهم کرد.

با توجه به اینکه دستورالعمل بسیار طولانی است (بیش از 13000 کلمه)، من هر سوال را یک بخش جداگانه قرار داده ام، لذا کافیست روی عنوان هر بخش کلیک کنید و پاسخ رابیابید!

لطفا نظرات خود را همواره به بنده انتقال دهید.

منبع : نیو سئو

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی