آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

افزایش بازدید سایت بدون کمک گوگل

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

بعد از انتشار مطالب در سایت گام بعدی افزایش بازدید است.چون باید اشخاصی باشند که مطالب شما را مطالعه کنند و به آن نظر بدهند یا مطالب شما را باز نشر کنند .یکی از راهی ها افزایش بازدید سایت خرید ترافیک است که قبلا در مورد آن توضیح دادم و امروزه اکثر مدیران وب سایت ها تلاش میکنند تا سایت خود را هرچه بهتر سئو کنند و از طریق کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل آمار بازدید سایت خود را بالا ببرند اما آیا بدون کمک گوگل هم افزایش بازدید سایت ممکن است ؟

 

پاسخ این سوال مثبت است.بله میتوان بدون کمک گوگل هم کارهای انجام داد که نتیجه آن افزایش بازدید سایت شما خواهد بود.

بودن در صدر نتایج گوگل مهم است ولی گوگل همه چیز نیست. بدون آن هم میتوان بازدید کننده برای سایت جذب کرد.

1-پست میهمان بگذارید : یکی از آسان ترین راه ها برای افزایش بازدید سایت انتشار پست میهمان در سایتهای هم موضوع با سایت شما است که بازدید کننده  خوبی دارند و میتوانند به شما کمک کنند بخشی از ترافیک آنها را به خود اختصاص دهید و از طریق انتشار مقاله در سایت آنها در عمل برای خودتان بازدید ایجاد کنید چون لینک سایت شما در انتهای مقاله درج میشود.

برای شروع میتوانید یک جست و جوی ساده در گوگل انجام دهید و لیست سایت های موفق هم موضوع خود را پیدا کنید و اگر در سایت آنها قسمت پست میهمان وجود ندارد میتوانید به مدیر سایت ایمیل بزنید و از او بخواهید مقاله شما را  هم در سایت خودش به نام مشا منتشر کند و اگر مقاله شما مفید و کاربردی باشد حتما مدیر آن سایت درخواست شما را قبول خواهد کرد.

2-در انجمن ها فعال باشید : در هر موضوعی که فکر کنید چندین انجمن کاربردی وجود دارد که میتوانید در آنها عضو شوید و مطالب خود را  منتشر کنید و همچنین در موضوعاتی که سایر کاربران منتشر میکنند شرکت کنید و به بحث و تبادل نظر بپردازید. از این طریق هم میتوانید خودتان  را بیشتر نشان دهید و بخشی از کاربران آن انجمنها را که علاقه مند به مطالب شما هستند را به سایت خود هدایت کنید.

3-در شبکه های اجتماعی فعال باشید : بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و شما هم میتوانید با استفاده از شبکه دوستان خود و همچنین عضویت در گروه ها و شرکت در مباحث به افزایش بازدید سایت خود کمک فراوانی بکنید و بدانید معمولا شبکه های اجتماعی حالت ویروسی دارند یعنی اگر شما یه مطلب مفید و کاربردی ارائه کنید خیلی زود توسط اعضا بازنشر میشود و در زمان کمی هزاران نفر آن مطلب را مطالعه میکنند و طبیعتا در این میان افرادی که علاقه مند به موضوعات شما  هستند وارد سایت شما  میشوند و به خوانندگان سایت شما تبدیل میشوند.

4-کامنت هوشمندانه بدهید: ارسال کامنت هم یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت است که کمک میکند بتوانید از سایتهای بزرگ برای خود بازدید کننده بگیرید.ولی هرگز برای اینکار اسپم نکنید. سعی کنید حتما مقاله منتشر شده را با دقت و تا انتها مطالعه کنید و بعد از آن در انتهای مطالب کامنت خود را به صورتی مفید و کاربردی ارسال کنید که مدیر سایت با خواندن کامنت شما متوجه شود که مطلب را خوانده اید و قصد اسپم ندارید . سایر کاربران نیز وقتی کامنت شما را میخوانند متوجه نظر کارشناسی شما میشوند و سعی میکنند با مراجعه به سایت شما سایر مطالب مرتبط را مطالعه کنند.

5-از متخصصین بخواهید: در هر رشته ای افراد با تجربه و متخصصی وجود دارند که در سایتهای خود مطالب واقعا مفیدی منتشر میکنند که هزاران خواننده ثابت برای مطالب خود دارند. شما میتوانید با این افراد متخصص دوست شوید و از آنها بخواهید خواندن سایت شما را به کاربران سایت خود توصیه کنند.و چون کاربران به این افراد اعتماد دارند حتما به سایت شما سر میزنند و آمار سایت شما بالاتر خواهد رفت

6-ایمیل و تبلیغات : اگر برای سایت خود بودجه خوبی در دست دارید میتوانید از طریق سفارش تبلیغات بنری و متنی و حتی ارسال ایمیل تبلیغاتی برای هزاران کاربر مختلف آنها را با سایت خود جذب کنید ولی بهتر است در این روش حتما هدفمند عمل کنید زیرا شخصی که پزشک است هیچ علاقه ای به خواندن مطلب مرتبط با جوشکاری ندارد.پس مخاطب خود را هدفمند انتخاب کنید که مطمعن شوید افراد برای خواندن مطالب شما وارد سایت میشوند و با این کار عملا bounce rate سایت خود را هم کاهش میدهید.

روشهایی که در بالا مطالعه کردید به شما کمک میکند برای افزایش بازدید سایت و همچنین لینک سازی برای سایت.با کمک این روشها دیگر نیازی نیست نگران رتبه سایت خود در گوگل باشید و میتوانید روزانه هزاران بازدید جدید به سایت خود اضافه کنید. در این مقاله میتوانید بیاموزید حالا که چگونه بعد از جذب بازدید کننده او را در سایت خود نگه دارید.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی