آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

راه هایی برای موفقیت در SEO محلی

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ق.ظ

بهینه سازی موتور جست و جوی محلی دیگر فقط به خاطر فروشگاه های محلی نیست. هر کسب و کاری به طور کارآمد می تواند از مزایای سئوی محلی استفاده کند.

از زمان به روز رسانی برنامه «Pigeon» گوگل در سال ۲۰۱۴، اهمیت سئوی محلی افزایش پیدا کرده است و باعث شده که بسیاری از کارآفرینان با وجود سال های متمادی بدون گنجاندن بازاریابی محلی در کمپین تبلیغاتی شان، روی این استراتژی جدید تمرکز کنند. برخی دیگر، که از قبل استراتژی های بهینه سازی محلی را پایه گذاری کرده بودند، این به روز رسانی را به عنوان موقعیتی برای افزایش تلاش های شان در نظر گرفتند.

این مساله، مساله ای هوشمندانه است. زیرا اهمیت سئوی محلی افزایش پیدا کرده اما این مسیر هنوز به پایان نرسیده است. من انتظار دارم که در طول چند سال آتی تاثیرگذاری و فایده سئوی محلی برای کسب و کارها افزایش بیشتری پیدا کند. دلیل آن را توضیح می دهم.

گوگل به کسب و کارهای محلی علاقه دارد

گوگل در طول سال ها علاقه محسوسش را به شرکت های جدیدتر، کوچک تر و فعال تر نشان داده است. در حالی که بیشتر رتبه بندی های گوگل باید به سابقه و اعتبار شرکت مرتبط باشد، اما این شرکت می خواهد آن چه را که مردم می خواهند به آن ها بدهد و این به معنای به نمایش درآوردن برندهای فعال تر و مشهورتر است.

گوگل همچنین قصد فعال کردن مالکین کسب و کارهای کوچک را دارد که دسترسی کمی به منابع و پتانسیل بیشتری برای دستاوردهای جدید دارند. این شرکت سابقه طولانی برای فراهم کردن ابزارهای رایگان (مانند ابزارهای تحلیلی و ابزار وب مستر و…) برای مالکین شرکت ها را دارد و تنها هدف این است که به آن ها در افزایش دیده شدن در اینترنت کمکی کرده باشد. از آن جایی که گوگل به فکر کسب و کارهای محلی ست، می توانید از Pigeon انتظار داشته باشید که تنها شروع کننده به روزرسانی بومی محور باشد.

نتایج فردی بیشتری وجود دارد

گوگل همچنین به ارائه نتایج شخصی سازی شده به مردم علاقه دارد. در حالی که ویژگی های جستجوی برمبنای پیش بینی و شخصی سازی شده گوگل در حال حاضر محدود هستند، اما با وجود این اکنون این موتور جستجو می تواند نتایجی ویژه برای شخص جستجوگر ایجاد کند. مادامی که شما وارد حساب گوگل خود شوید، سابقه جستجو و مکان جغرافیایی شما در نوع نتایجی که مشاهده می کنید، تاثیرگذار هستند

با کامل تر شدن گوگل و تقاضای کاربران برای نتایج شخصی، اهمیت بهینه سازی محلی افزایش خواهدیافت.

افزایش گوشی های تلفن و دستگاه های قابل پوشش

همه ساله درصد جستجوهای اینترنتی صورت گرفته در گوشی های تلفن همراه افزایش پیدا می کنند و همان طور که می توانید حس بزنید، اغلب این جستجوهای اینترنتی در مسیر صورت می گیرند. با افزایش دستگاه های قابل پوششی نظیر ساعت مچی اپل، کاربران با تناوب بیشتر و برای نیازهای سریع تری به جستجوی اینترنتی در مسیر روی می آورند.

راه هایی برای موفقیت در SEO محلی

درنتیجه، جستجوهایی که بر پایه نزدیکی مکان صورت گرفته اند احتمالا محبوب تر می شوند و جستجوهای محلی بر پایه مکان های فوق مشخص (به جای مکان یابی ابتدایی بر پایه منطقه یا محله) خواهند بود. به طور خلاصه، دستگاه های قابل پوشش نیاز به شبکه ای مرتبط  تر از لحاظ جغرافیایی احتیاج خواهند داشت و موانع بیشتری را از بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی برخواهند داشت.

رقابت در حال افزایش است

هر سال میلیون ها سایت جدید ایجاد می شود و هزاران کسب و کار جدید جای پای خود را ثابت می کنند. در نتیجه، پتانسیل دیده شدن در هنگام جستجو در بسیاری از مکان ها به شدت افت کرده است و ویژگی هایی نظیر «گراف دانش: بر صفحه نتایج موتور جستجو فائق آمده و برندهایی که در طولانی مدت در حال افزایش است؛ بنابراین مالکین کسب و کار وادار خواهند شد تا به منظور دیده شدن بیشتر، بازار هدف کوچک تری پیدا کنند. یکی از کارآمدترین روش های انجام این کار این است که جستجو را براساس مکان بهینه سازی کنند. بدین گونه است که سئوی محلی با تداوم افزایش رقابت اهمیت بیشتری خواهدیافت.

چکونه یک کمپین سئولی محلی راه اندازی کنید

اگر ایجاد یک کمپین تبلیغاتی براساس سئوی محلی شما را می ترساند، نترسید. این کار درواقع کار ساده ای ست؛ اما نیازمند وقت و تلاش شما خواهدبود.

تصحیح نقل قول های محلی: اولین کار شما این است که مطمئن شوید کسب و کار شما به شکل صحیح و مناسبی در اینترنت فهرست شده است. پروفایل کسب و کار محلی تان را در سایت های راهنمای محلی ببینید. همچنین سایت های راهنمای دیگری را که به صنعت کاری شما مرتبط هستند، نیز بررسی کنید.

مطمئن شوید که مهم ترین اطلاعات کسب و کار شما (به ویژه نام، آدرس و شماره تلفن) به درستی و با فرمت صحیح در اینترنت پخش شده است. اگر گوگل حتی کوچک ترین ناهمخوانی بین این اطلاعات مشاهده کند، اعتبار محلی شما افت خواهدکرد.

ایجاد محتوا و روابط محلی: زمانی که همه اطلاعات محلی خود را به درستی وارد و صحت آن را بررسی کردید، می توانید فرآیند بهینه سازی محتوا و لینک های خارجی را به منظور ارتباط محلی آغاز کنید. این کار برای مقالات کار نسبتا آسانی ست. فقط اطمینان حاصل کنید که نام شهر، منطقه یا محله تان را در عنوان وبلاگ ذکر کنید و مطمئن شوید که محتوا به مکان شما مرتبط است. مقالات مرتبط به همایش ها و اطلاعات محلی برای این منظور عالی هستند.

راه هایی برای موفقیت در SEO محلی

بررسی های محلی و مدیریت متداوم: در نهایت، سعی کنید مشتری ها را ترغیب کنید تا دیدگاه شان در مورد کسب و کار شما را در سایت های بررسی مانند Yelp درج کنند. نمی توانید این دیدگاه ها را بخرید، همچنین نمی توانید از مشتریان بخواهید که در مورد شما نظر بدهند؛ بلکه فقط می توانید به مشتریان تان بگویید که در این سایت ها حضور دارید و به طور غیرمستقیم آن ها را ترغیب به نوشتن دیدگاه شان در مورد شما کنید.

هرکاری که از دست تان بر می آید انجام دهید تا تعداد نظرات مثبتی را که دریافت می کنید، افزایش دهید و فراموش نکنید که گاهی برای پاسخ دادن به این نظرات وارد حساب کاربری تان در آن سایت شوید.

بدین گونه به سئو دست یافته اید. اگر می خواهید در طول چند سال بعد در موتورهای جستجو دیده شوید سئوی محلی یک ضرورت خواهد بود؛ مگر آن که شما از قبل حضوری غالب و کامل در عرصه ملی در موتورهای جستجو داشته باشید که شرکت های جدید نتوانند به شما برسند یا این که بیش از یک مکان فیزیکی برای شرکت هایتان داشته باشید.

اکنون اقدامات لازم را انجام دهید تا یک استراتژی مداوم و دنباله دار را اعمال کنید و به آن پایبند باشید. با زیاد شدن تاثیرات تلاش های تان در عرض چند هفته یا چند ماه نتایج را مشاهده خواهید کرد و از آن جا که تغییرات بعدی به نفع کسب و کارهایی خواهد بود که از لحاظ محلی بهینه سازی شده اند، سود بیشتری به دست خواهید آورد.

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی