آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو , سئو سایت

پیوندها

آیا تا به حال برایتان پیش آمده نام خود و یا کسب و کارتان را در گوگل جستجو نمایید اما نام مشابه دیگری را در لیست نمایش دهد؟

آیا می خواهید دیگران به سرعت از کسب و کارتان مطلع گردند و یا شما را بیشتر بشناسند، و یا با مجموعه فعالیت های شما و مطالبی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید آشنایی بیشتر پیدا نمایند؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا بله می باشد پس بایستی فعال خود را بر روی پرسنال برندینگ و شهرت برند خود به صورت آنلاین آغاز نمایید.

در ادامه به معرفی ۱۰ ابزار جهت برندسازی شخصی و برندسازی آنلاین پرداخته می شود.


تکنیک های برندسازی شخصیBrandYourself

این وبسایت یکی از ابزارهاییست که بصورت رایگان می توانید پروفایل شخصی خود را مدیریت نموده و در نتایج بالای جستجو قرار گیرد. این وبسایت این اطمینان را به شما می دهد که در نتایج موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ اطلاعات حقیقی شما نشان داده شود نه فردی که نام مشابه با کسب و کار و یا نام شما دارد. همچنین، کمک می کند اطلاعات مرتبط به کسب و کارتان در نتایج بالای موتورهای جستجو قرار گیرد و برند شخصی شما بهبود پیدا نماید.

تکنیک های برندسازی آنلاینAbout Me

این وبسایت کمک می کند صفحه شخصی خود را بعنوان یک صفحه مرکزی در میان تمام شبکه های اجتماعی خود از جمله فیسبوک، توییتر، لینکداین، گوگل پلاس و اینستاگرام ایجاد نمایید. با استفاده از این وبسایت می توانید حضور خود را در چهنای گستره وب افزایش دهید و کمک کنید تا دیگران بیشتر در مورد شما و مطالبی که به اشتراک می گذارید دانش کسب نمایند.

 

socialmention ابزار برندسازی آنلاینSocial Mention

در این ابزار کلمات کلیدی خود را وارد نموده و به شما بر روی کلمات درج شده هشدار می دهد به معنای دیگر نشان می دهد چه زمانی مشاهده شده اید و چه میزان این مشاهدات اهمیت داشته است. در واقع موتور جستجو شبکه های اجتماعی به حساب می آید. این وب سایت محتواهایی که توسط کاربر تولید شده از جمله وبلاگ ها، بوک مارک ها، پیام ها و ویدئوها را جستجو می نماید.

برندسازی شخصی توسط whos-talkinWho ‘s Talkin

این ابزار بسیار مشابه ابزار قبل می باشد و به شما پیام می دهد در کجا و در چه زمان هایی نام شده آورده شده است. گفتگوهایی که برای شما مورد اهمیت می باشد را جستجو نموده و به شما نمایش می دهد.

 

برندسازی آنلاین توسط namechkNameChk

آیا می خواهید بدانید نام شما در شبکه های اجتماعی در دسترس است؟  این ابزار به شما کمک می کند تا مطمئن گردید دامنه شما امن است و دزدان سایبری نمی توانند نام شما را در شبکه های اجتماعی بربایند. همچنین کمک می کند تا متوجه شوید نام کاربری و آدرس اینترنتی که بدان علاقمند هستید، در شبکه های اجتماعی موجود است و یا خیر.

برندسازی شخصی با hootsuiteHootSuite

این ابزار کمک می کند حضور خود در شبکه های اجتماعی را در یک داشبورد مدیریت و اندازه گیری نمایید. در این داشبورد می توانید پروفایل های خود را مدیریت نموده ، برنامه زمانبندی برای پیام ها و توییت های خود داشته باشید، و ترافیک موجود بر روی شبکه های اجتماعی خود را مشاهده نمایید.

 

برندسازی آنلاین توسط google-alertsGoogle Alerts

این ابزار امروزه پرکاربرترین ابزار جهت جستجو کلمات کلیدی که می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید همانند نام کوچک و یا فامیل شما. این ابزار همچنین کمک می کند بر روی کلمات کلیدی که مورد علاقه شما می باشد همانند روابط عمومی، بازاریابی محتوا، ژرنال های برند و شبکه های اجتماعی به روز باشید.

 

google-me-on-the-web در جهت پرسنال برندینگGoogle ‘s me on the web

این ابزار به شما اطلاع می دهد چه زمانی اطلاعات شخصی شما همانند ایمیل یا شماره همراه شما به صورت آنلاین منتشر شده است. به شما کمک می کند در مورد اطلاعاتی که در مورد شما منتشر می شود به روز باشید.

 

روش های برندسازی آنلاینYasni

این ابزار کمک می کند شماره تماس، آدرس ایمیل، تخصصشان و موقعیت افراد را پیدا نمایید. این ابزار اخبار و لینک های مرتبط به افراد را پیدا می نماید.

 

برندسازی شخصیNaymz

این ابزار شهرت شما در شبکه های اجتماعی را مورد سنجش قرار می دهد. همچنین به میزان در دسترس بودن و حضور شما در شبکه های اجتماعی، به شما امتیاز می هد. با استفاده از این ابزار می توانید میزان موثربودن حضور انلاین خود را محاسبه نمایید.

 

  • FNS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی